چهارشنبه 18 مهر 1403

بهترین راه حل پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت نهاد خانواده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بهترین راه حل پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت نهاد خانواده است

رئیس دادگستری شهرستان تفت، گفت: با تقویت نهاد خانواده و استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، ابوالفضل زارع در نشست با مسئول اداره بهزیستی شهرستان تفت گفت: تلاش در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی، اقدامی مؤثر در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرائم در جامعه است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد به اقشار آسیب پذیر جامعه، افزود: بهزیستی سازمانی است که رسالت اجتماعی سنگینی بر عهده دارد و باید برای فراهم کردن زندگی بهتر جهت اقشار آسیپ پذیر تلاش نماید.

وی تصریح کرد: با تقویت نهاد خانواده و استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد و که این موضوع در جلوگیری از تشکیل شدن تعداد زیادی از پرونده در دادسرا و دادگاه اثر دارد.

در این جلسه رئیس بهزیستی تفت با قدردانی از حمایت های دادگستری از فعالیت های بهزیستی از عملکرد مثبت اورژانس اجتماعی و کمپ ترک اعتیاد در شهرستان تفت گزارشی ارائه داد و گفت: مجموعه بهزیستی تمام توان خود را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی بکار برده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

انتهای پیام /