پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تک بلیت کنسرت برخی از خوانندگان ایرانی در بازار سیاه به 2 میلیون تومان هم رسیده است در حالی که کنسرت برخی از خوانندگانی مانند ابراهیم حامدی در کالیفرنیا معادل یک میلیون و 932 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از پریچهر قنبری در کنار خواننده معروف، بهنام بانی را ببینید.

وب‌گاه الف

افزایش تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن، نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش اجاره‌بهای سالن، سقف قیمت بلیت کنسرت‌های پاپ در تهران را 500 هزار تومان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد همسران زنده یاد منصور پورحیدری و زنده یاد ناصر حجازی در جشن قهرمانی استقلال شرکت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که قیمت بلیط کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

افزایش نجومی قیمت بلیط کنسرت‌ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که عموم مردم چه زمان می‌توانند حضور در اجرای کنسرت‌ها را تجربه کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیت کنسرت‌ها زیر 500 هزار تومان بود ولی از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیت کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که ماه‌ها از اکران فیلم‌های «دینامیت» و «گشت ارشاد 3» بر پرده سینما می‌گذرد، ستاد امر به معروف علیه این 2 فیلم اعلام جرم کرده و خواستار پرداخت حاصل فروش این فیلم‌ها برای تولید فیلمی فاخر به منظور جبران مافات شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عطش حضور، مقابل دوربین فیلمبرداری و دیده شدن بر روی پرده عریض سینما، از قدیم‌الایام، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عطش حضور، مقابل دوربین فیلمبرداری و دیده شدن بر روی پرده عریض سینما، از قدیم‌الایام، مورد توجه بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان بوده است، این کشش در ایران نیز پس از دوره‌ای توقف، طی دهه‌های اخیر پای چندین خواننده مطرح را به آثار سینمایی کشیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جناب خان به پراید 200 میلیون تومانی در خندوانه واکنش نشان داد و گفت: پراید شده 205 میلیون، آدم میخواهد سرش را به دیوار بکوبد!

خبرگزاری تسنیم

فرارسیدن عید فطر، آغاز دوباره‌ای برای کنسرت‌های موسیقی خواهد بود، کنسرت‌هایی که در اردیبهشت 1401 در ژانرهای مختلف موسیقی از سرگرفته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شادمهر عقیلی مدتی قبل در کنسرتش در آلمان اعتراف کرد که هر چقدر هم دور از ایران باشد او یک ایرانی است و نمی توان این موضوع را منکر شد.

خبرگزاری دانا

شرکت‌های موسیقی در ایران راه طولانی و سختی را پس از انقلاب طی کردند؛ روزهایی که موسیقی فقط تحت عنوان سرودهای انقلابی مجوز انتشار می یافت؛ تا تغییرات جناحی دولت‌ها و اعمال نظرشان در حوزه فرهنگ.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قادر سیاحی، نوازنده کلارنیت پس از سالها فعالیت در حوزه موسیقی کردی 28 فروردین در سن 79 سالگی درگذشت.