پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه خبر آنلاین

مجموع فروش فیلم‌های «گشت ارشاد 3» و «دینامیت» از رقم 80 میلیارد تومان فراتر رفته است و این دو فیلم کمدی همچنان پرفروش‌ترین آثار روی پرده سینما هستند.

وب‌گاه عصر ایران

بهنام بانی خواننده پاپ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نگاهی به جدول فروش فیلم‌های سینمایی در هفته جاری نشان می‌دهد که گرچه سقف فروش همچنان متعلق به سه عنوان قبلی‌ست اما انتهای جدول تغییراتی را از سر گذرانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نگاهی به جدول فروش فیلم‌های سینمایی در هفته جاری نشان می‌دهد که گرچه سقف فروش همچنان متعلق به سه عنوان قبلی‌ست اما انتهای جدول تغییراتی را از سر گذرانده است.

وب‌گاه عصر ایران

رفته رفته در کنار لیست بلندبالای برگزاری کنسرت‌های پاپ، سایر ژانرها نیز به این لیست اضافه شده و در روزهای آینده علاوه بر ژانر پاپ شاهد برگزاری کنسرت در دیگر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا

با آغاز زمستان سیل برگزاری کنسرت‌های پاپ آغاز شد و رفته رفته در کنار لیست بلندبالای برگزاری کنسرت‌های پاپ، سایر ژانرها نیز به این لیست اضافه شده و در روزهای آینده علاوه بر ژانر پاپ شاهد برگزاری کنسرت در دیگر حوزه‌ها نیز خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم «گشت ارشاد 3»، تا کنون 33 میلیارد تومان فروش داشته و «دینامیت» که هفته گذشته رکورد فروش سینمای ایران را زد، به فروش 41 میلیارد تومانی رسیده است. به نظر می‌رسد ساخته سعید سهیلی، توان گرفتن فیلمِ مسعود اطیابی را دارد.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آغاز دوباره کنسرت‌های موسیقی در این روزهای سرد و گاهی آلوده زمستان، مرحمی برای دل‌های رخوت گرفته علاقه‌مندان به این هنر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مینا وحید به دلیل رفتار نامناسب در اجرای کنسرت ماکان بند از مخاطبان برنامه «ترین‌ها» ی رادیو صبا زرشک زرین گرفت.

خبرگزاری میزان

سینماهای کشور در آستانه برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر میزبان آثار متنوعی از ژانرهای گوناگون هستند، هرچند این تنوع هم نتوانسته از کاهش فروش برخی آثار را جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید سهیلی گفت: شادمهر عقیلی در فیلم من بازی کرد، فیلم اکران نشده بود که رفت، ریحانه پارسا در «گشت ارشاد 3» بازی کرد، فیلم اکران نشده بود که رفت، امیدوارم بهنام بانی نرود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید سهیلی، معتقد است شادمهر عقیلی با این‌که سالیان سال است مهاجرت کرده اما همچنان محبوب است و این یعنی با مهاجرتش چیزی را از دست نداده.

وب‌گاه عصر ایران

ارکستر سمفونیک تهران نیز به رهبری نصیر حیدریان در هفتم و هشتم بهمن‌ماه در تالار وحدت میزبان مخاطبان خواهد بود.