پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری تسنیم

گردشگری موسیقی یکی از مهمترین ارکان گسترش توریست در دنیای امروز است؛ در کشور ما اما این بخش از گردشگری هنوز به ظرفیت‌های واقعی‌اش نزدیک نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کوروش یغمایی نتوانست در ایران برای آلبومش مجوز بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از دوران جوانی بهنام بانی خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران را مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنسرت موسیقی جمعی از خوانندگان سنتی و پاپ همزمان با ماه مبارک رمضان در خارج از پایتخت و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادبیات ناشناخته مجید اسماعیلی، شیرینی برخوردهای علیخانی و ژاله صامتی و گفت‌وگوهای ردو بدل شده، محتوای برنامه را به سویه دیگری هدایت کرد که هیچ ارتباطی با دو فصل قبل نداشت.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی با فروشی نزدیک به 42 میلیارد تومان به عنوان دومین فیلم پرفروش سینما‌ها در سال 1400 نامیده شود.

خبرگزاری دانا

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی سال 1401 گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی پاپ در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های نوروزی خود هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی سال 1401 گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی پاپ در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های نوروزی خود پیش از آغاز ماه مبارک رمضان هستند.

وب‌گاه الف

همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی سال 1401 گروه‌ها و هنرمندان حوزه‌های مختلف موسیقی به‌ویژه موسیقی پاپ در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت‌های نوروزی خود هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 50 کنسرت موسیقی پاپ و سنتی در پایتخت و سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور با 30 درصد ظرفیت در فروردین ماه 1401 برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان

فیلم‌های سینمایی «دینامیت» از مسعود اطیابی، «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی، مطرب به کارگردانی محسن کیایی، هزار پا به کارگردانی ابوالحسن داوودی و متری شیش و نیم به کارگردانی سعید روستایی پنج فیلم پرفروش تاریخ سینمای کشور هستند.

خبرگزاری دانا

یکی از برنامه‌های افرادی که در تعطیلات عید قصد دید و بازدید رفتن و گردش و مسافرت را ندارند، مربوط به دیدن برنامه‌های تلویزیونی همچون سریال‌های خانگی، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است.

خبرگزاری میزان

جدول فروش هفتگی سینمای کشور با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی منتشر شد. هر چند همچنان بیشترین فروش در سینما‌های کشور در سال جاری در دستان «دینامیت» است.

خبرگزاری میزان

فیلم سینمایی «گشت 3» به کارگردانی سعید سهیلی با فروشی معادل 42 میلیارد تومان به مسیر اکران خود در سینما‌های کشور پایان داد تا در نهایت به عنوان دومین فیلم پرفروش سینمای کشور شناخته شود.

خبرگزاری ایسنا

اواخر بهمن‌ماه به علت افزایش شیوع سویه امیکرون در کشور، اعلام شد که کنسرت‌ها تنها امکان برگزاری با 20 تا 30 درصد از ظرفیت سالن‌ها را دارند؛ امری که برخی بر این باور بودند نشان از تاکید دولت بر لغو کلی کنسرت‌ها در شرایط موجود را دارد که البته اینگونه نشد و تنها عده‌ای از هنرمندان موسیقی برای لغو کنسرت‌هایشان اقدام کردند و باقی آنها حتی با همان ظرفیت اندک و البته افزایش قیمت به برگزاری...