پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: ماراتن مجموعه‌های نوروز از قدیم الایام وجود داشته و تا امروز هم ادامه دارد. طبیعی است رقابت میان سازندگان آثار نمایشی بالاست، به دلیل این‌که نوروز مخاطبان زیادی را پای جعبه جادویی می‌نشاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهران مدیری درباره چرایی ضبط برنامه «دورهمی» توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ویروس کرونا، جدیدترین و جدی‌ترین مشکل بشر در ماه‌ها و خصوصا هفته‌های اخیر است. این بیماری مدتی است که مردم جهان را به خانه‌نشینی وادار و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی هنری دنیا را تعطیل کرده است.

خبرگزاری ایسنا

ویروس «کرونا»، جدیدترین و جدی‌ترین مشکل بشر در ماه‌ها و خصوصا هفته‌های اخیر است. این بیماری مدتی است که مردم جهان را به خانه‌نشینی وادار و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی هنری دنیا را تعطیل کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پخش اینگونه شایعات می‌تواند باعث تضعیف روحیه مردم و مخاطبین تلویزیون در این شرایط خاص باشد. به همین دلیل پیگیری و پیشگیری از پخش و توزیع این گونه اخبار جزو وظایف صدا و سیما می باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آرون افشار خواننده پاپ مهمان برنامه دورهمی بود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

وزارت ارشاد از لغو تمامی برنامه‌های هنری کشور تا پایان هفته خبر داده است؛ تصمیمی که لغو کنسرت‌ها را هم در پی خواهد داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سریال نوروزی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی مدتی است کلید خورده است و اکنون تصویربرداری آن در سکوت خبری ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمان خطی بازیگر نقش برادر تقی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» ضمن اشاره به اتفاقات هیجان‌انگیز فصل تازه این سریال از همان قسمت اول، از حضور کوتاه بهنام بانی در بخشی از این سریال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سلمان خطی بازیگر نقش تقی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت6» ضمن اشاره به اتفاقات هیجان‌انگیز فصل تازه این سریال از همان قسمت اول، از حضور کوتاه بهنام بانی در بخشی از این سریال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با تجلیل از چهار پیشکسوت عرصه موسیقی و با معرفی بزگزیدگان عرصه رسانه و ترانه برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر عصر پنجشنبه (یکم اسفند ماه) در تالار حدت برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

جشنواره موسیقی فجر در حالی پس از 7 روز اجرای رسمی، شامگاه چهارشنبه به ایستگاه پایانی رسید که برخی از اجراها با حاشیه‌ها و اتفاق‌هایی همراه بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سالن‌های موسیقی پایتخت از هفته پیش رو از سکوت دوران جشنواره موسیقی فجر خارج می‌شوند و در هفته‌ای که اجراهای آن بیشتر در سبک پاپ خواهد بود میزبان علاقمندان موسیقی می‌شود.