پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

خبرگزاری ایسنا

جشنواره موسیقی فجر که ابتدا با عنوان «جشنواره سرود و آهنگ‌های انقلابی» در اواسط دهه‌ی 60 کار خود را آغاز کرد، امسال وارد سی و پنجمین سال فعالیت خود می‌شود. در این سه دهه و به مرور، بخش‌هایی به جشنواره موسیقی فجر اضافه یا از آن کم شده است که از آن جمله می‌توان به بخش «موسیقی بانوان»، «معرفی موسیقی ملل مسلمان»، «بخش سازی» و البته بخش موسیقی «پاپ» اشاره کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهمترین رویداد‌های موسیقی از تاریخ 28 دی تا 4 بهمن را با یک کلیک مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر، توجه به سیستان و بلوچستان را به عنوان یک موضوع ملی یاد کرد.

وب‌گاه الف

خوانندگان حاضر در بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی 10 گروه و خواننده حاضر در بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره، در بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، 9 گروه با 16 اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با مشخص شدن هنرمندان و گروه‌های شرکت‌کننده در این بخش اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا

گروه‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند و بلیط فروشی اجراهای آنها از امروز آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زمانبندی گروه‌های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و زمان فروش بلیت مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

خوانندگان حاضر در بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

خبرگزاری میزان

گروه‌های بخش پاپ و زمان اجرای این گروه‌ها در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

لغو کردن یا نکردن! مسئله این است. مهمترین پرسشی که در این روزها برای علاقه‌مندان به موسیقی مطرح است اینکه؛ آیا هنرمندان پس از اتفاق‌های اخیر باید کنسرت‌شان را لغو می‌کردند یا خیر.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سالن‌های کنسرت پایتخت به دلیل تقارن با ایام فاطمیه در تعطیلات آخر این هفته و روزهای نخستین هفته پیش‌رو برنامه‌ای نخواهند داشت اما پس از آن علیرضا عصار بعد از مدت‌ها سکوت به روی صحنه می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سالن‌های کنسرت پایتخت از امروز (پنجشنبه 12 دی) و در آغاز هفته‌ای خلوت برای اجراهای زنده موسیقی، شاهد سکوتی سنگین خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: امروزه دنیای موسیقی به مصداق تازه‌ای برای مصرع «هر دم از این باغ بری می‌رسد» تبدیل شده است. به این شکل که هر روز شاهد انتشار ویدئوهای کوتاهی از کنسرت برخی خواننده‌های پاپ هستیم که شگفت‌زده‌ترمان می‌کند. در واقع صحنه اجرای این کنسرت‌ها دست‌مایه خوبی برای برخی مجله‌های اینترنتی و تیترهایشان شده‌است، در حالی که دنیای موسیقی ظرفیت ارائه شگفتانه‌های فاخرتری را دارد. در ادامه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: تا همین چند وقت پیش، داشتن بدل فقط برای فیلم‌ها و داستان‌های پلیسی و البته دنیای سیاست مدار‌ها بود. مثلا خیلی‌ها می‌گفتند صدام، قذافی، ابوبکر بغدادی و خیلی‌های دیگر برای خودشان بدل داشته و دارند تا از آن‌ها به عنوان پیش مرگ استفاده کنند. اما این روز‌ها بدل‌ها دیگر فقط برای آدم‌های کله گنده سیاسی نیستند بلکه حالا به فکر پول در آوردن افتاده اند و برایشان مهم است شبیه یک سلبریتی...