پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهنام بانی

بهنام بانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: از ابتدای سری چهارم «دورهمی» هر از گاهی شاهد حضور یک مهمان تکراری در برنامه بوده‌ایم، اما این تکرار در قسمت‌های اخیر برنامه به اوج خود رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: با وجود وعده مهران مدیری برای تغییر در برنامه «دورهمی»، همچنان خبری از تغییر و تحول نیست. حتی مهمانان متفاوت و جذابی که می‌توانستند بار یکنواختی برنامه را کم کنند، دیگر در «دورهمی» دیده نمی‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قاسم افشار خواننده پاپ کشورمان درباره گله از صداوسیما برای نوحه‌ای که خوانده بود و حمایت نشد، گفت: چند سال پیش خودجوش این کار را ضبط کردم برای ایام محرم و صفر. مداحی نبود. موسیقی بود با ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی. از شعر و ملودی ایراد گرفتند و حمایت نشد. رسانه ملی باید از این کار فاخر و ترانه فاخر حمایت می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا

قاسم افشار خواننده پاپ کشورمان درباره گله از صداوسیما برای نوحه‌ای که خوانده بود و حمایت نشد، گفت: چند سال پیش خودجوش این کار را ضبط کردم برای ایام محرم و صفر. مداحی نبود. موسیقی بود با ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی. از شعر و ملودی ایراد گرفتند و حمایت نشد. رسانه ملی باید از این کار فاخر و ترانه فاخر حمایت می‌کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از گذشت تقریبا سه ماه از آغاز سری جدید برنامه «دورهمی»، در حالی که این برنامه چه در دعوت از چهره‌ها و چه در ساختار به تکرار افتاده بود و نیاز جدی به تغییر و تحول داشت، مهران مدیری نوید ایجاد تغییرات تازه را در این برنامه به مخاطبان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه خراسان نوشت: بعد از گذشت تقریبا سه ماه از آغاز سری جدید برنامه «دورهمی»، در حالی که این برنامه چه در دعوت از چهره‌ها و چه در ساختار به تکرار افتاده بود و نیاز جدی به تغییر و تحول داشت، مهران مدیری نوید ایجاد تغییرات تازه را در این برنامه به مخاطبان داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: در نوروز سال 99 فصل ششم سریال پرمخاطب پایتخت به نمایش در آمد. گرچه سازندگان این مجموعه تولید قسمت‌های انتهایی را به شکست ویروس کرونا کووید 19 منوط کرده‌اند، اما پخش این مجموعه متوقف شده و فرصت خوبی است برای بررسی کیفیت قسمت‌های 15 گانه آن. حفظ گویش‌های محلی ایران، تبلیغ فرهنگ و شرایط محیطی شهر‌های شمالی کشور، نمایش محیط بسیار زیبای طبیعت و معماری سنتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: «دورهمی» مهران مدیری از این هفته طبق روال همیشگی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«دورهمی» مهران مدیری از این هفته طبق روال همیشگی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

خبرگزاری دانا

رئیس صداوسیما برای چندمین بار است که شخصا به موضوع آنتن ورود می‌کند؟! زمانی بدون توجه ناظر پخش "خاک نفرین‌شده" خوانده می‌شود، گفت‌وگوی منتقد فراری مجددا پخش می‌شود و یا در آخرین موردش، "پایتخت" سکانسی مشابه فیلم‌فارسی قبل انقلاب بازسازی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر دولتی برآنکه بخواهد اساسا از زیر ذره بین رسانه فراری باشد وبا کوچکترین انتقاد، پای خود رابر روی بودجه می گذارد ورگ حیاتی رسانه رامی‌فشارد، آیا می‌توان بدون اسپانسر کارهای فاخردر رسانه ملی صورت بگیرد؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس صداوسیما برای چندمین بار است که شخصا به موضوع آنتن ورود می‌کند؟! زمانی بدون توجه ناظر پخش "خاک نفرین شده" خوانده می‌شود، گفت‌وگوی منتقد فراری مجددا پخش می‌شود و یا در آخرین موردش، "پایتخت" سکانسی مشابه فیلمفارسی قبل انقلاب بازسازی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بهنام بانی، بهرام افشاری، مهدویان، امیرحسین آرمان، پژمان جمشیدی و حتی سینا درخشنده، میثم ابراهیمی و امید حاجیلی مشکی پوشیدند؛ معلوم نیست چرا مهمانان دورهمی در ایام نوروز عزادارند؟

خبرگزاری تسنیم

بهنام بانی، بهرام افشاری، مهدویان، امیرحسین آرمان، پژمان جمشیدی و حتی سینا درخشنده، میثم ابراهیمی و امید حاجیلی مشکی پوشیدند؛ معلوم نیست چرا مهمانان دورهمی در ایام نوروز عزادارند؟