سه‌شنبه 17 مهر 1403

بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر

شهردار منطقه 9 از اجرای طرح جهادی بازرسی HSE در بوستان‌ها و فضاهای سبز غرب تهران به منظور پیشگیری از حوادث و ایمن سازی خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید محمدرحیم مرتضوی اظهار کرد: با هدف کنترل ریسک خطرات و افزایش ایمنی تردد شهروندان در فضاهای عمومی، طرح جهادی بازرسی از بوستان‌ها و فضای سبز توسط کارکنان اداره HSE در ماه گذشته اجرا شد.

وی افزود: بوستان‌ها، سوله بازیافت، مجتمع ورزشی فرهنگی شهربانو، شهرک آموزش ترافیک، تپه‌های میدان آزادی، لچکی ابتدای خیابان آیت اله سعیدی، لچکی میان میدان فتح و بوستان‌های ارغوان و کوثر، فضای سبز ضلع غربی و شرقی میدان فتح و میادین بوتان و شیر پاستوریزه مورد بازرسی قرار گرفت.

شهردار منطقه 9 عنوان کرد: در طی بازنگری‌ها تمام عدم انطباق‌های موجود و خطرساز بر پایه الزامات و ضوابط سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) احصاء و برای رفع به مبادی ذیربط اعلام شد.

وی تأکید کرد: ضمن ارزیابی نظام مند نواقص، شناسایی نقاط ضعف و ارائه روش‌های پیشگیری تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد. امید است با اقدام عاجل در خصوص رفع مشکلات و نواقص بتوان در آینده از تکرار حوادث تلخ جلوگیری کرد.

واکنش مشاور امور بانوان شهرداری تهران به حضور زنان در ورزشگاه‌ها زاکانی از احتمال تغییر برخی از مدیران در شهرداری تهران خبر داد
بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر 2
بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر 3
بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر 4
بوستان‌های غرب تهران ایمن شد + تصاویر 5