دوشنبه 23 مهر 1403

بونوس های بروکر ارانته و اطلاعات مختصر درباره این بروکر

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بونوس های بروکر ارانته و اطلاعات مختصر درباره این بروکر

یکی از مهمترین مواردی که در مورد بروکر ارانته اهمیت زیادی دارد بررسی بونوس های بروکر می باشد. کارگزاری مورد نظر در طی این چند سال، مشوق و بونوس هایمتفاوتی را برای هر یک از کاربران خود در نظر گرفته تا رضایت آنها را جلب کند. هر یک از بونوس ها برای واریزهای اولیه مناسب هستند. هر بار برای واریز و قرعه کشی این بروکر شما می توانید از بونوس ها استفاده کنید. جهت اطلاع پیدا کردن از بونوس های بروکر که به صورت رایگان هستند می توانید به وسیله تلگرام با پشتیبانی تماس بگیرید. در صورتی که با کارشناسان پشتیبان تماس بگیرید متوجه می شوید که بونوس های موجود در بازار کدام هستند. ثبت نام در بروکر مورد نظر در کمترین بازه زمانی انجام می شود. شما به راحتی می توانید از خدمات و ویژگی های بونوس ها استفاده کنید.

تریدرها در مورد ارانته چه نظری دارند؟

نظر هر یک از تریدر ها در مورد بروکر مورد نظر بازار فارکس متفاوت است. اگر شما در این بروکر فعالیت نموده اید بدون شک نظرات متفاوتی را از افراد مشاهده خواهید کرد. یکی از مهم ترین نظراتی که در مورد این بروکر وجود دارد این است که خوشبختانه تاکنون کلاهبرداری برای فعالیت بروکر انجام نشده است. با گذر زمان به دلیل امنیت بالای این بروکر رضایت کاربران افزایش پیدا کرده و اعتبار جهانی این بروکر بیشتر می شود. اگر در آینده مشکلاتی در مورد این بروکر به وجود بیاید معامله‌گران سریع معاملات خود را کنسل می کنند.

آیا بروکر ارانته سودآور است؟

برای بسیاری از افرادی که می خواهند در بروکر ارانته فعالیت کنند این پرسش وجود می آید که آیا بروکر مورد نظر است سودآور است یا نیست. بازار فارکس در کنار سودآوری زیادی که دارد ریسک های متفاوتی را دارا می باشد. در صورتی که در این بروکر فعالیت می کنید روزانه چالش های گوناگونی را مشاهده خواهید کرد. به دلیل عدم دسترسی ایرانیان به بروکرهایی که معتبر هستند بسیاری از افراد از بروکر مورد نظر استفاده می کنند. تمامی بروکرها دارای مزیت و معایب خاصی می باشند. این بروکر مانند بروکرهای متفاوت مزایا و معایب خاصی را به خود اختصاص داده است. کم سابقه بودن این کارگزاری به عنوان یکی از مهمترین معایب آن شناخته می شود.

آموزش فعالیت بورس فارکس در بروکر errante

اگر شما به بازار بورس فارکس علاقه دارید در گام اول پیشنهاد می نماییم آموزش صحیح و اصولی بازار را یاد بگیرید. پس از آن به دنبال ایده های سودآور بروکر بگردید که فعالیت مناسبی دارند و می توانند شرایط خوبی برای شما فراهم کنند. اگر می خواهید در این بازار موفق گردید فعالیت کردن در بروکر مناسب به راحتی می تواند شما را به سود زیادی برساند. به صورت غیر مستقیم کارگزاری ها یا همان بروکرها می توانند روی سود و زیان شما تاثیر بگذارند. این بروکر طی چند سال گذشته طرفداران زیادی داشته است.

اطلاع از امنیت و کاربردی بودن بروکر ارانته

با اینکه بروکر ارانته در بین ایرانیان شهرت زیادی دارد، اما شما پیش از اینکه سرمایه گذاری تان در بروکر را انجام دهید باید تحقیقات لازم را ادامه دهید. در این صورت می توانید بهترین گزینه برای سرمایه گذاری را انتخاب نمایید. بین تحقیقات خود امکان دارد بروکرهای بهتری را بیابید و بتوانید با استفاده از آن بروکرها سود بیشتری کسب کنید. به طور کلی باید بدانید که این بروکر امنیت زیادی دارد، به همین دلیل تاکنون گزارش کلاهبرداری برای این بروکر وجود نداشته است. توجه داشته باشید که بروکر مورد نظر شرایط امن و مناسبی دارد و به همین دلیل شما با خیال آسوده سرمایه گذاری تان انجام می شود. این بروکر مزیت های زیادی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد.

معرفی حساب های موجود در بروکر Errante

در مجموع میزان حسابی که می توانید در این بروکر ایجاد کنید 4 مدل است که البته 3 نوع از آنها دارای ECN هستند. جفت ارز و کمترین مقدار برای شارژ اولیه، دو تفاوت بارز در این چند نوع حساب به شمار می آیند.

  • اولین حساب بروکر ارانته «ECN Standard» است که حداقل با پرداخت 50 دلار، اجازه معامله پیدا می کنید و 1 پیپ نیز میانگین آغاز اسپردهای این حساب است.
  • دومین حساب ارانته «ECN Premium» است که حداقل شارژ ابتدایی مبلغ 1000 دلار است و اسپرد تا زیر عدد 0.7 پیپ، شیب نزولی پیدا می کند.
  • سومین حساب با نام «ECN VIP»، 5000 دلار را بابت آغاز فعالیت از کاربر می خواهد که از اسپرد به اندازه 0.2 پیپ کم شده و باید به عنوان کمیسیون حدود 3 دلار به ازای هر لات بپردازید.
  • چهارمین حساب با عنوان «Tailor Made» شناخته می شود که مبلغی به میزان 15000 دلار باید بپردازید، تا وارد معاملات شده و آغاز اسپرد هم عدد 0.0 است. در اینجا نیز به ازای هر یک لات، کمیسیونی به اندازه 2 دلار از کاربر می گیرند.

تفاوت در انواع حساب

تصویر زیر چارتی است که حساب های این بروکر و ویژگی های هر یک از آنها را نمایش می دهد. برای دیدن کامل صفحه این جدول در گوشی همراه، باید تصویر را به اطراف بکشید.

با توجه به تصویر بالا یکی از تفاوت های مهم در حساب های ارانته میزان اسپردها و پرداخت شارژ اولیه است.

در دو نوع حساب اولی، تنها اسپردها تاثیرگذار خواهند بود. ولی در مدل «Tailor Made» و «VIP» قضیه کاملا برعکس بوده و نه تنها نقش اسپرد پررنگ نیست، بلکه نکته قابل توجه پرداخت کمیسیون به میزان 2 الی 3 دلار به ازای هر یک لات است.

دقت داشته باشید مدیران سایت بروکر Errante با توجه به موقعیت هر کشور، در آغاز اعداد اسپردها، درج کمیسیون یا حذف آن از حساب مربوطه، تمایز قائل می شوند. مثلا در نوع «Standard» گاهی می بینید که این حساب در یک کشور فاقد کمیسیون بوده، در صورتیکه اسپرد در آنجا از عدد 1.5 پیپ به جریان می افتد.

وجود حساب فاقد سواپ یا اسلامی در Errante

اگر شما از آن دسته افراد باشید که اسلامی بودن حساب برایتان مهم باشد یا جزو عده ای باشید که قصد انجام معاملات را در بلند مدت دارند، مایل به پرداخت بهره شبانه (سواپ) نیستید. یکی از معایب بروکرها مطرح، این است که فاقد حساب اسلامی هستند. معمولا سواپ نداشتن برای برخی از حساب ها پیش می آید که بدلیل کامل نبودن نمادهای مهم و باز شدن تریدها در زمان های مشخص، با ضعف های مختلفی روبرو می شوند.

از تمام بروکرهای موجود در فارکس، ارانته تنها بروکری است که در همه حساب های خود گزینه ای برای بدون سواپ شدن دارد، فقط کافیست که درخواست دهید. این ویژگی خوب باعث می شود تا روی نمادهایی از قبیل ارزهای دیجیتال، انواع سهام و غیره هیچ بهره شبانه ای پرداخت نکنید.

فقط تنها مشکل این ویژگی اعمال محدودیت زمانی برای بدون سواپ شدن، آن هم به مدت یک هفته است. بنابراین به محض رسیدن به هشتمین شب باید پرداخت سواپ را آغاز کنید. البته باید گفت چنین محدودیتی ناچیز بوده و در مقایسه با بقیه بروکرهای رغیب، همچنان قویترین حساب فاقد سواپ را بروکر ارانته دارد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->
بونوس های بروکر ارانته و اطلاعات مختصر درباره این بروکر 2
بونوس های بروکر ارانته و اطلاعات مختصر درباره این بروکر 3