دوشنبه 2 مهر 1403

بوژوویچ مثل پدر ماست / آرام: بیفوما هنوز سی درصد خودش هم نیست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بوژوویچ مثل پدر ماست / آرام: بیفوما هنوز سی درصد خودش هم نیست!

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان به تمجید از شرایط فنی این تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای جذاب هفته پنجم لیگ برتر استقلال خوزستان در خانه مقابل چادرملو اردکان با تساوی یک بر یک متوقف شد آن هم در حالی که از میهمان خود پیش افتاده بود. آرام عباسی که تک گل آبی‌های خوزستان را به ثمر رساند، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: «خدا را شکر تیم خوبی داریم و در این بازی توانستیم فوتبال زیبایی ارائه کنیم. بازی را خوب شروع کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان آنطور که باید استفاده کنیم. با این حال در همان نیمه اول به گل رسیدیم و اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم ولی متاسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم. البته تیم حریف یکی دو موقعیت خطرناک دیگر هم داشت که راه به جایی نبرد. با همه این‌ها فکر میکنم می‌توانستیم ما برنده این بازی باشیم.»

او که اولین گل خود در فصل جدید را به ثمر رسانده، ادامه داد: «دوست داشتم حالا که مجددا به لیگ برتر برگشته‌ام اولین گلم سه امتیازی باشد اما اینطور نشد. در بازی‌های قبلی هم چند موقعیت داشتم و خدا را شکر در این بازی تلاش همه بچه‌ها منجر به این شد که من اولین گل فصلم را بزنم.»

عباسی درباره بیفوما که با پاس خوبش زمینه گلزنی او را فراهم کرده نیز عنوان کرد: «واقعیت این است که همه خارجی های امسال ما باکیفیت هستند. همین بیفوما الان در 30 درصد آمادگی‌اش است. مطمئن باشید رفته رفته که بیشتر جا بیفتند هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را خواهد داشت. حتی این احتمال وجود دارد که همین نیم فصل تیم های حوزه خلیج فارس دنبال جذب بیفوما باشند.»

مدافع استقلال خوزستان در این خصوص که "وقتی برای گل جلو کشیده بود ترس ضد حمله را نداشت؟" توضیح داد: «خدا را شکر تیم آنقدر کامل است که بچه ها جور یکدیگر را می‌کشند. مثلا وقتی من روی کرنر جلو رفتم، چند بازیکن عقب‌تر حضور دارند و جای من را پر می‌کنند که ضد حمله نخوریم. تیم ما کاملا یکدل است و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»

او کار با بوژوویچ را نیز مثبت ارزیابی کرد: «اولین بار است که کار با سرمربی خارجی را تجربه می‌کنم و باید بگویم آقای بوژوویچ مثل پدر بالای سر تیم است. همه بازیکنان به یک شکل می‌بیند و با بازیکن فیکس و نیمکت نشین یک مدل برخورد دارد. تا همین الان هم خیلی چیزها از این مربی یاد گرفتیم. ایشان همه چیز را به تدریج و هدفمند به تیم تزریق می‌کند.»

این بازیکن درباره نتایجی که تا به اینجای کار گرفته شده تاکید کرد: «هفته اول باید جلوی آلومینیوم برنده می‌شدیم که نشدیم، بازی با گل گهر هم خوب کار کردیم اما باختیم. قبل از بازی با استقلال تهران همه مصمم بودیم که برنده شویم و همین اتفاق هم افتاد. مصاف با چادرملو هم باید برنده می‌شدیم اما مساوی کردیم و حالا می‌رویم که انشاالله از بندانزلی و دیدار با ملوان دست پر و با سه امتیاز برگردیم.»

عباسی در پایان گفت: «جا دارد از زحمات مدیریت محترم باشگاه تشکر کنم که تقریبا تمام ابزار لازم برای موفقیت تیم را فراهم کرده است. همینطور به کادر فنی که دلسوزانه برای گرفتن نتایج بهتر زحمت می‌کشند نیز خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم ما نیز بتوانیم با عملکردمان در زمین به تلاش این عزیزان پاسخ خوبی بدهیم.»

بوژوویچ مثل پدر ماست / آرام: بیفوما هنوز سی درصد خودش هم نیست! 2