دوشنبه 2 مهر 1403

بکام نگران مذاکرات لئو و بارسا بود / چهار سال جان کندیم تا مسی را به میامی بیاوریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بکام نگران مذاکرات لئو و بارسا بود / چهار سال جان کندیم تا مسی را به میامی بیاوریم!

دیوید بکام می‌گوید انتقال لیونل مسی به اینترمیامی بسیار دشوار بوده و به ویژه احتمال بازگشت او به بارسا بکام و دیگر مالکان باشگاه آمریکایی را به شدت نگران کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از سپری کردن دو فصل دشوار و پرتنش در پاری سن ژرمن امسال تابستان در پایان قراردادش پاریس را ترک کرد و به شکلی غیرمنتظره به اینترمیامی آمریکا پیوست.

اما در طول تابستان یک باشگاه دیگر هم برای جذب مسی تلاش می‌کرد: باشگاهی که مسی با پیراهن آن به یک افسانه تبدیل شده بود. دیوید بکام در مستنند جدید نتفلیکس درباره زندگی او درباره دشواری‌های انتقال لئو به اینترمیامی صحبت کرد و گفت مذاکره مسی با بارسا او را به شدت نگران کرده بود.

از پیشنهاد بارسا به مسی خیلی ترسیدم به لیونل پیشنهاد دادیم ولی از عربستان هم پیشنهاد آمده بود. در عین حال بارسا خواهان بازگشت او بود. پیشنهاد بارسا من را خیلی نگران کرده بود چون لئو فرصت این را پیدا نکرده بود که به شکلی درست و حسابی با باشگاهش بارسا خداحافظی کند. با اینکه قبل از به میدان آمدن بارسا خیلی خوشبین بودم که لئو را به آمریکا بیاوریم ولی وقتی اسم بارسا مطرح شد واقعا ترسیدم. چون احساس می‌کردم لئو فکر می‌کند در بارسا کاری تمام نشده دارد.

روند انتقال مسی به اینترمیامی از کجا شروع شد؟ چند سال پیش در شهر بارسلون با پدر مسی دیدار کرده بودم. در آن دوره شرایطی نداشتیم که بتوانیم مسی را به خدمت بگیریم. مسی هم هنوز برای آمدن به آمریکا آماده نبود. ولی در دیدار با پدر لئو به او گفتم که دوست دارم پسرش را در میامی ببینم. بعد از آن دیدارهای ما ادامه پیدا کرد. حدودا چهار سال برای به واقعیت تبدیل کردن این رویا تلاش کردیم. وقتی مسی به پی‌اس‌جی پیوست به این نتیجه رسیدیم که بالاخره یک فرصت به دست آورده‌ایم.

بکام نگران مذاکرات لئو و بارسا بود / چهار سال جان کندیم تا مسی را به میامی بیاوریم! 2