یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بیت المقدس

بیت المقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کارشناس مباحث مهدویت ضمن انقاد از پیوند زدن حوادث کنونی با مسئله نشانه‌های ظهور، به توضیح این مسئله پرداخت که سرنوشت بیت المقدس پس از ظهور امام زمان (عج) چه خواهد شد و آن حضرت با یهودیان چه برخوردی خواهد داشت. وی تاکید کرد: اساسا تطبیق علائم غیر حتمی با حوادث صحیح نیست و کسانی که به این روش‌ها دامن می‌زنند، خواسته یا ناخواسته علیه مهدویت و مصالح شیعه گام بر می‌دارند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل آناتولی، بنا بر اعلام وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد شنبه تا شامگاه جمعه هفته اخیر، به هزار و 900 تن از جمله 614 کودک و 370 زن افزایش یافته است. وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در این باره، همچنین تاکید کرد که در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در واکنش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، امروز جمعه دوبلین، پایتخت ایرلند و شهر‌های رم و شهر ونیز ایتالیا شاهد تظاهرات و تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت کشتار‌های دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه و شهر‌های کرانه باختری اشغالی بود. بر پایه این گزارش، تظاهرکنندگان در شهر دوبلین و شهر‌های ایتالیا از سران سیاسی خود و اتحادیه اروپا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه خبری قدس گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند و مبارزان مسلح فلسطینی با آنها درگیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های خبری از درگیری شدید میان نیروهای فلسطینی و ارتش اسرائیل در اردوگاه جنین و اردوگاه قلندیا در شمال بیت المقدس حکایت دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در یک هفته اخیر نزدیک به دو هزار نفر در نوار غزه و کرانه باختری کشته و بیش از هشت هزار تن دیگر هم زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در یک هفته اخیر نزدیک به دو هزار نفر در نوار غزه و کرانه باختری کشته و بیش از هشت هزار تن دیگر هم زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران در باب چرایی حمله غافلگیرانه حماس به اسرائیل، به تلاش این بازیگر جهت عادی سازی رابطه اش با ریاض، بدون لحاظ کردن حقوق فلسطینی ها اشاره کرده و می گویند، پس لرزه های حمله حماس زمینه ساز پایان هرگونه توافق میان طرفین حداقل در کوتاه مدت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ایران اسلامی یکپارچه بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای اشغالگر با بمب‌های صوتی به نمازگزاران در منطقه وادی الجوز حمله کردند.