شنبه 29 اردیبهشت 1403

بیت المقدس

بیت المقدس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

چه کسی فکر می‌کرد نوجوانانی در غزه و کرانه باختری تبدیل به فرماندهانی کارآزموده شوند که با انجام عملیاتی بی‌نظیر، حصار امنیتی یک میلیارد دلاری رژیم صهیونیستی را بشکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به جنگ اسرائیل در غزه گفت: آتش بس فوری و بدون قید و شرط از سوی دو طرف و عدم حمله زمینی اسرائیل به غزه مورد نیاز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که بیش از 80 درصد مردم فلسطین به رئیس‌جمهور آمریکا بی اعتماد بوده و سیاست‌های وی برای برقراری صلح را اصلا قبول ندارند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح با اشاره عملیات طوفان الاقصی و تحولات اخیر فلسطین تاکید کرد: پیروز قطعی این جنگ همواره و تا ابد حماس است.

خبرگزاری دانشجو

سریال‌های «نگهبان قدس» و «راه آهن زیر زمینی» از شبکه تماشا پخش می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حملات بامدادی اسرائیل در غزه حداقل 14 شهید و بیش از 60 مجروح ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حملات بامدادی اسرائیل در غزه حداقل 14 شهید و بیش از 60 مجروح ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در گردهمایی جوانان مقاومت بیش از 100 ملیت جهان جهت اعلام آمادگی برای حضور در فلسطین برای نابودی اسرائیل پیامی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور درپاسخ به سوالی درباره آرزوی امت اسلام اقامه نماز جماعت در بیت‌المقدس، گفت: با مقاومت مردم فلسطین این آرزو حتما دست‌یافتنی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور درپاسخ به سوالی درباره آرزوی امت اسلام اقامه نماز جماعت در بیت‌المقدس، گفت: با مقاومت مردم فلسطین این آرزو حتما دست‌یافتنی است.

خبرگزاری تسنیم

شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت علیهم‌السلام در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه شعری سرود.