یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بیشترین تخفیف عید نوروز با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اکالا

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
بیشترین تخفیف عید نوروز با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اکالا

سال نو بدون خریدهای دم عید به خصوص خرید خوراکی‌هایی مثل آجیل و شیرینی و تنقلات، عطر و بوی عید ندارد. شاید شلوغی زندگی و دغدغه‌های فراوان یا حتی بالا رفتن قیمت‌ها حس و حال خرید را از افراد گرفته باشد؛ اما نگران نباشید. با تخفیف عید نوروز و کد تخفیف اسنپ اکسپرس و دیگر فروشگاه‌های آنلاین که به این مناسبت قیمت‌های خود را کاهش می‌دهند، خرید عید لذت بخش تر از همیشه خواهد بود. از میان همه سایت‌ها، تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاین طرفداران بیشتری دارد. چرا که خدمات آن‌ها به طور مستقیم هزینه‌های زندگی شما را کاهش داده و از طرفی در زمان و انرژی‌تان هم صرفه جویی می‌کند.

سوپرمارکت آنلاین برای خرید نوروزی

مدت زمان زیادی از پیدایش سوپرمارکت‌های آنلاین نمی‌گذرد؛ اما در همین مدت توانسته اند جایگاه خود را در میان خریدهای روزمره باز کنند. دلیل این امر، راحتی و سهولتی است که خرید از این اپلیکیشن‌ها به همراه دارد. از طرفی، خرید از سوپرمارکت‌های اینترنتی از هر نظر به صرفه تر است. با سفارش آنلاین هم در زمان صرفه جویی می‌شود و هم در صورت به کار بردن کد تخفیف، هزینه خرید کاهش پیدا می‌کند. این در حالی است که در سوپرمارکت‌های آنلاین معتبر مانند اسنپ اکسپرس و اکالا می‌توانید همه اقلام مورد نیاز از تنقلات گرفته تا خوار و بار، گوشت و مرغ، لبنیات، نوشیدنی، میوه، آجیل و... را خریداری کنید.

با نزدیک شدن سال نو مشغله‌های همه زیاد می‌شود. به همین خاطر هم خرید اینترنتی به دلیل سرعت و سهولتی که به همراه دارد، محبوب تر از همیشه است. حالا ترکیب این راحتی با کد تخفیف ویژه عید نوروز سوپرمارکت‌های اینترنتی دقیقاً همان چیزی است که برای تجربه بهترین خرید دم عید به آن نیاز دارید.

تخفیف عید نوروز، به صرفه تر از همیشه

تخفیف عید نوروز یکی از بهترین گزینه‌ها برای هر فروشگاه آنلاینی است که می‌خواهد مشتریان خود را راضی نگه دارد. با نزدیک شدن سال نو همه می‌خواهند خرید کنند. طبیعی است که هر فروشنده ای هم بخواهد خریداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. چه چیزی بهتر از کد تخفیف که هم خریدار و هم فروشنده از آن راضی باشند؟ بخش زیادی از خریدهای روزانه ما از سوپرمارکت‌ها انجام می‌شود. در زمان عید هم میزان این خریدها بیشتر می‌شود. به خصوص اگر بخواهید میوه، آجیل، شیرینی یا حتی ملزومات هفت سین را خریداری کنید. طبیعی است که اگر فروشنده ای برای خرید این محصولات به شما تخفیف بدهد از آن استقبال می‌کنید. به همین دلیل هم، نباید تخفیف عید نوروز سوپرمارکت‌ها را از دست بدهید.

با توجه به این نکات، می‌توان گفت که هر فروشگاه آنلاین معتبر از این فرصت استفاده می‌کند تا به مناسبت عید بتواند کد تخفیف یا جشنواره‌های تخفیف جذاب تری برگزار کند. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم، اگر خریدی دارید تا زمان اعلام شدن همه تخفیف‌های عید از طرف سایت‌هایی مانند دیجی کالا، اسنپ، اکالا، فلیمیو و... صبر کنید تا بتوانید خرید ارزان تری داشته باشید. برای اینکه که زودتر از بقیه از تخفیف عید خبردار شوید و فرصت را از دست ندهید هم کافیست به کانال تخفیف مراجعه کرده و تخفیف‌های آن را دنبال کنید.

کد تخفیف اسنپ اکسپرس، خرید ارزان آجیل و میوه

اسنپ اکسپرس با سرعت بالا و تخفیف‌های جذاب توانسته جایگاه خود را به عنوان یک سوپرمارکت آنلاین تثبیت کند. فرقی ندارد که کجا زندگی می‌کنید، چه ساعتی از روز است یا چه کالایی لازم دارید. در هر حال، با یک جستجوی ساده در اپلیکیشن اسنپ اکسپرس می‌توانید اقلام مورد نیاز خودتان را با کد تخفیف اسنپ اکسپرس از این سوپری سفارش داده و در عرض نیم ساعت تحویل بگیرید.

کد تخفیف

نوع کد

حداقل خرید

میزان تخفیف

شرایط خاص

B2BOFCH10

کد تخفیف اسنپ اکسپرس روزانه

70 هزار تومان

30 هزار تومان

ویژه خرید اول

B2BOFCH15

کد تخفیف اسنپ اکسپرس غیراول

بدون محدودیت

15 هزار تومان

فعال در نسخه جدید اپلیکیشن

offC2QF213D

کد تخفیف اسنپ اکسپرس خرید اول

100 هزار تومان

40 هزار تومان

سفارش اول

چیزی که اسنپ اکسپرس را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خریدهای نوروزی تبدیل می‌کند تخفیف‌های آن است. این سوپرمارکت از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از همین رو، به سادگی می‌توان بسیاری از خوراکی‌های مورد نیاز عید را در آن پیدا کرد. از مهم ترین اقلامی که می‌توانید برای سال نو از اسنپ اکسپرس بخرید می‌توان به آجیل و انواع میوه اشاره کرد. با توجه به سریع بودن ارسال اکسپرس، حتی اگر مهمان سر زده داشته باشید، لازم نیست نگران نبود میوه و آجیل و... بشوید. کافیست کد تخفیف بگیرید، سفارشتان را ثبت کنید و آن را به سرعت تحویل بگیرید.

از دیگر اقلامی که می‌توان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس سفارش داد، باید گوشت، مرغ، ماهی و... را نام برد. به عبارت دیگر، هر چیزی که برای تهیه شام شب عید یا غذای مهمانی و دورهمی‌های عید نوروز نیاز داشته باشید، از اسنپ اکسپرس با تخفیف عید نوروز قابل سفارش است. جدا بودن دسته بندی‌های مختلف و وجود تخفیف‌های مجزا برای هر کدام از آن‌ها، خریدتان را آسان تر می‌کند.

کد تخفیف اکالا، بزرگترین سوپرمارکت سراسر کشور

اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن می‌گردید تا همه کالاهای مورد نیازتان را یک جا از آن خریداری کنید و بتوانید از اقلام اساسی مانند خوار و بار و گوشت و مرغ گرفته تا میوه و آجیل را از آن سفارش دهید، اکالا بهترین انتخاب است. اکالا به عنوان قسمت آنلاین مجموعه افق کوروش فعالیت می‌کند و خرید محصولات ضروری را از هر زمان ساده تر کرده است. با اکالا نه تنها به سرعت و سهولت هر چیزی که نیاز داشته باشید به دستتان می‌رسد بلکه امکان استفاده از کد تخفیف را هم دارید. با کد تخفیف اکالا، اجناس مورد نیازتان با قیمت‌های باورنکردنی به دست شما می‌رسند.

کد تخفیف

نوع کد

حداقل خرید

میزان تخفیف

شرایط خاص

offch30

کد تخفیف اکالا خرید اول

150 هزار تومان

30 هزار تومان

ویژه خرید اول

Offch1

کد تخفیف اکالا غیراول

900 هزار تومان

100 هزار تومان

ویژه امارکت

Th5k

کد تخفیف اکالا 50 هزار تومانی

250 هزار تومان

50 هزار تومان

خرید اول

کد تخفیف اکالا انواع مختلفی دارد و هر کد ممکن است برای شرایط مختلفی مانند خرید اول یا غیر اول، سفارش از افق کوروش، یا خرید از برخی دسته بندی‌های خاص مثل میوه و پروتئین کاربرد داشته باشد. از طرفی، این تخفیف‌ها به مناسبت عید نوروز تغییر کرده و با شرایط ویژه تری در اختیار شما قرار می‌گیرند. این در حالی است که سلامت و کیفیت محصولات خریداری شده از سوپرمارکت آنلاین اکالا تضمین شده است. در واقع، کاهش قیمت با کد تخفیف به معنای افت کیفیت نیست بلکه شما در عین خرید ارزان از بهترین کیفیت محصول هم برخوردار می‌شوید.

بیشترین تخفیف عید نوروز با کد تخفیف اسنپ اکسپرس و اکالا 2