جمعه 10 فروردین 1403

بیش از هزار یزدی در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیش از هزار یزدی در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد، گفت: یک هزار و 530 نفر به صورت قطعی در سامانه سماح جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان مراسم پیاده روی اربعین، اظهار کرد: تا کنون یک هزار و 530 نفر به صورت قطعی در سامانه سماح جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

وی افزود: مرز چذابه آماده پذیرایی از زائران یزدی است و عزاداران حسینی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین با مراجعه به این مرز، می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با تاکید بر شرایط مورد نیاز برای شرکت در مراسم اربعین تصریح کرد: تزریق دو نوبت واکسن کرونا زا شروط اصلی پذیرش زائران است و افرادی که بیش از 6 ماه از آخرین تزریق واکسن کرونا در آنها گذشته است باید نسبت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند.

وی گفت: افراد واجد شرایط هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سماح، ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند و همچنین تاکید می شود که در صورت عدم ثبت نام در سامانه به مرز مراجعه نکنند.

شریفی با بیان توصیه هایی در زمینه شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، عنوان کرد: زائران عزیز از رفت و آمد به صورت انفرادی خودداری کنند و تا حد ممکن به صورت گروهی در این مراسم شرکت کنند، اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و دقیق یادداشت کنند و همچنین نسیبت به تمدید گذرنامه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام /