پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 13 هزار بسته حمایتی در بین مددجویان سقزی توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 13 هزار بسته حمایتی در بین مددجویان سقزی توزیع شد

سنندج - ایرنا - سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز گفت: 13 هزار و 163بسته غذایی، بهداشتی، غذای گرم و کمک‌های نقدی در میان مددجویان تحت حمایت این شهرستان توزیع شد.

غفور عبدللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طول روزهای کرونایی (سه ماه گذشته) یک هزار و 687 سبد غذایی، چهار هزار و 936 بسته بهداشتی و 6 هزار و 540 بسته بهداشتی و مواد ضدعفونی در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تعداد یک هزار و 687 بسته سبد کالا (بسته غذایی) در ماه مبارک رمضان میان مددجویان سقزی در درب منزل با حفظ کرامت آنها توزیع شد افزود: ارزش ریالی این بسته ها، 2 میلیارد و 351 میلیون ریال بوده که میانگین ریالی هر بسته نیز یک میلیون و 394 هزار ریال است.

وی به توزیع چهار هزار و 936 بسته بهداشتی در ایام پایانی سال گذشته در میان مددجویان سقزی اشاره کرد و یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها، بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) سقز اضافه کرد: در ابتدای سال جاری، مبلغ 650 میلیون ریال به حساب خانواده‌های مددجویان تحت حمایت که مبتلا به ویروس کرونا بودند با اولویت خانواده های جانباخته نیز واریز گردید.

عبدللهی به توزیع تعداد 6 هزار و 450 پرس غذای گرم در بین مددجویان این اداره برای افطاری با صرف هزینه 967 میلیون ریال در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: کل این مبلغ توسط خیرین شهرستانی، استانی و کشوری تامین شده است.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*