شنبه 14 مهر 1403

بیش از 15 تن آرد قاچاق در زنجان کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 15 تن آرد قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 15 تن و 600 کیلوگرم آرد قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ ایرج خانی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، حین کنترل خودروهای عبوری در سطح آزاد راه زنجان - تبریز به یک دستگاه کامیون حامل آرد مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس ارزش ریالی این محموله قاچاق را بیش از 600 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد این کامیون حامل بار 390 کیسه آرد فاقد هرگونه مجوز حمل و جابجایی است که به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: قاچاق کالا به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم وارد می آورد از عموم مردم خواست هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

سارق خانه باغ در شهرستان طارم به دام افتاد

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: سارق اماکن خصوصی (خانه باغ) در یکی از روستاهای این شهرستان از سوی پلیس، مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

سرهنگ اصغر یوسفی، افزود: در پی وقوع سرقت از خانه باغ در یکی از روستاهای شهرستان طارم، موضوع به منظور تحقیق و بررسی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس با تحقیقات صورت گرفته و انجام کارهای اطلاعاتی مستمر و موثر، سرانجام این سارق را به دام انداخت، اظهار داشت: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی، به سرقت از خانه باغ اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون، تحویل مرجع قضایی این شهرستان شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان طارم از عموم مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا اقدامات قانونی لازم به منظور برخورد با متهمان و مجرمین صورت گیرد.

 واژگونی پراید در مسیر ارتباطی زنجان یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از واژگونی یک دستگاه سواری پراید در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه رانندگی، یک کشته و 2 مصدوم در پی داشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی، افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در این مسیر ارتباطی، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس در محل حادثه مشخص شد این خودروی سواری از جاده منحرف و واژگون شده که برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه در دست بررسی است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از رانندگان خواست در حین رانندگی توجه جدی و کافی به نقطه مقابل داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در حین خستگی و خواب آلودگی، اصرار بر ادامه رانندگی نکنند تا سفری ایمن برای خود، سرنشینان و دیگران داشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*