یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

بیش از 32 هزار فلسطینی شهید و 75 هزار نفر مجروح شدند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بیش از 32 هزار فلسطینی شهید و 75 هزار نفر مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه در 175مین روز پیاپی با حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده به جنایت نسل کشی در غزه و کشتار خونین جنایات هولناک علیه غیر نظامیان در مناطق اشغال شده ادامه می‌دهند. وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته 7 جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شده است؛ تا کنون 71 شهید و 112 مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته اند. پیکر...

به گزارش خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه در 175مین روز پیاپی با حملات هوایی و توپخانه‌ای گسترده به جنایت نسل کشی در غزه و کشتار خونین جنایات هولناک علیه غیر نظامیان در مناطق اشغال شده ادامه می‌دهند.

وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته 7 جنایت فجیع علیه خانواده‌های غزه مرتکب شده است؛ تا کنون 71 شهید و 112 مجروح به بیمارستان‌ها انتقال یافته اند. پیکر بسیاری از قربانیان به دلیل جلوگیری نظامیان صهیونیستی از دسترسی نیرو‌های امدادی هنوز زیر آوار مانده اند یا در خیابان‌ها پراکنده هستند. جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی به رغم صدور قطعنامه شورای امنیت بین الملل مبنی بر آتش بس فوری در ماه مبارک رمضان، با هدف قرار دادن منازل مسکونی و نقاط پر ازدحام و خیابان‌های غزه، صد‌ها غیر نظامی را به شهادت رسانده یا مجروح کردند. در یکی از این حملات، 6 شهروند فلسطینی از جمله یک پدر و سه فرزندش در حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منزل خانواده موسی در اردوگاه المغازی در غزه به شهادت رسیدند. خبرگزاری وفا نیز از شهادت و مجروح شدن ده‌ها شهروند فلسطینی در حملات شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر داد. منابع محلی گفتند در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل خانواده معمر در جنوب خان یونس در غزه 12 نفر به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شدند. در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مسجد "سعد بن ابی وقاص" در جبالیا واقع در شمال غزه یک خانم به شهادت رسیده و چند شهروند دیگر مجروح شدند. در حمله هوایی دیگری به ساختمان‌های نزدیک برج الوحده در محله النصر در غرب و محله تل الهوا در جنوب غزه شماری از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. در حمله دیگری از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب اردوگاه الشاطئ در غزه، شماری از شهروندان مجروح شدند. جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اردوگاه النصیرات در مرکز غزه زیر آتش گرفتند.