پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بیش از 324 هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از 324 هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 324 هزار تن کالا و بار در این استان جابجا شده است.

علی رحمتی روز سهشنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد افزایش دارد، افزود: امسال همچنین 24 هزار و 403 برگ بارنامه صادر شده است.

وی محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهنآلات و سوخت را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار داشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویتهای اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و بیانکرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

رحمتی با اشاره به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و 800 دستگاه ناوگان باری در استان گفت: بیش از 11 هزار راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل افزود: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

*س_برچسب‌ها_س*