چهارشنبه 13 تیر 1403

بیش از 68 درصد مردم در رشتخوار واکسینه شدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیش از 68 درصد مردم در رشتخوار واکسینه شدند

اشترایه گفت: در ادامه همراهی و همکاری مردم در نقاط مختلف رشتخوار وضعیت واکسیناسیون جمعیت بالای 12 سال در رشتخوار به 68 درصد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت‌و‌گو با صبح توس؛ گفت: ادامه همراهی و همکاری مردم عزیز در نقاط مختلف شهرستان رشتخوار کار واکسیناسیون عمومی در این شهرستان با قوت درحال انجام و افراد بالای 12 سال نیز هم اکنون در حال دریافت واکسن هستند

وی در ادامه با اشاره با انجام واکسیناسیون68 درصدی جمعیت بالای 12 سال در این شهرستان، افزود: طرح خانه به خانه با فعالیت تیم سیار واکسیناسیون شهرستان با اولویت روستاهای دارای خانه بهداشت و صعب العبور هم اکنون در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با درخواست از همراهی مردم جهت ادامه انجام امور واکسیناسیون در رشتخوار بیان داشت: تمامی افراد 12 سال به بالا امکان دریافت واکسن در مراکز درمانی سطح شهر و روستاهای رشتخوار را دارند، و می توانند با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به انجام تزریق واکسن خود اقدام کنند.

ساعات کاری و انجام واکسیناسیون همه روزه صبح از ساعت 8 لغایت 14 در مراکز خدمات جامع سلامت سطح رشتخوار شامل جنگل، رشتخوار، احمدآباد آستانه، زرقری، فتح آباد، عباس آباد فرامیشان و سنگان، زمان عصر و روزهای تعطیل صبح از ساعت 8 لغایت 13 و تایم عصر از ساعت 17 لغایت 19 در پایگاه امام خمینی (ره) رشتخوار و جنگل و مرکز سنگان و احمدآباد آستانه دنبال می شود. روزانه حدود 1400 دوز اکسن در رشتخوار تزریق و رکورد واکسیناسیون در این شهرستان تا 2 هزار تزریق در روز نیز رسیده است.

انتهای پیام /