شنبه 29 اردیبهشت 1403

بیمه سلامت

بیمه سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، گفت: تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یأس‌آفرین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور با اشاره به جایگاه مهم رسانه در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، گفت: تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها، نه دسته‌بندی چپ و راست، بلکه دسته‌بندی رسانه‌های امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در حاشیه نشست رمضانی با اصحاب رسانه، گفت: دولت، دولت خدمت‌گذار است که دغدغه‌اش گره‌گشایی از زندگی مردم است. کارنامه دولت نشان می‌دهد که به دنبال ساخت ایران قوی هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در دیدار با اصحاب رسانه گفت: امروز که راهبرد دشمن ایجاد یاس در جامعه با بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود» ها است، تقسیم صحیح در میان رسانه‌ها دسته بندی به امیدآفرین در برابر یاس‌آفرین است.

وب‌گاه گسترش

فقط یک هفته تا پایان سال باقی مانده است، اما هنوز تعرفه‌های پزشکی و تشخیصی سال آینده مشخص نشده است. این تعرفه‌ها همیشه موضوع اختلاف بین مردم و پزشکان بوده و هیچ گروهی راضی به آنها نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه پایین نگه داشتن تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی باعث سوق دادن بخشی از جامعه پزشکی به سوی انجام تخلفات می‌شود؛ با ارائه مثالی گفت: سهم پزشک از یک جراحی آپاندیسیت در بخش دولتی حدود 200 هزار تومان است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمتر از یک‌هفته به پایان سال باقی نمانده، اما هنوز تکلیف تعرفه‌های پزشکی و تشخیصی سال آینده روشن نیست؛ تعرفه‌هایی که هرسال محل مجادله مردم و پزشکان است و هیچ گروهی از آن راضی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به اظهارات نماینده زاهدان جوابیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره شوک هزینه‌های درمان که در روزنامه مورخ 22 اسفند ماه 1402 منتشر شده بود پاسخی به دفتر روزنامه ارسال کرده که بنا بر قانون مطبوعات بدون دخل و تصرفی در آن منتشر می‌شود. کاهش پرداختی از جیب مردم، پرداخت هزینه‌های افزایش قیمت دارو‌ها توسط بیمه‌ها، زیر پوشش قرار گرفتن بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت با امضای تفاهم‌نامه‌ای امکان برخورداری اتباع خارجی مجاز را از خدمات بیمه درمانی فراهم کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به حمایت از درمان 2200 زوج نابارور در جنوب غرب کشور گفت: یک‌هزار و 700 فقره کمک‌هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در این استان‌ها پرداخت شده است.

وب‌گاه گسترش

مهم‌ترین چالش شهروندانی که می‌خواهند از خدمات درمانی به هنگام بیماری استفاده کنند؛ هزینه‌های سلامت است؛ به طوری که پرداختی از جیب، باعث می‌شود برخی، قید درمان را بزنند و با بیماری کنار بیایند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از مشارکت بیش از صد و چهل و یک هزار پزشک در نسخه‌نویسی الکترونیکی خبر داد و گفت: در سال جاری نسبت به سال گذشته نسخه‌نویسی الکترونیکی 30 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه فرارو

معاون مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیش از 141 هزار پزشک در نسخه نویسی الکترونیکی مشارکت دارند.

وب‌گاه گسترش

از جمله اهداف اصلی نظام‌های سلامت، علاوه بر ارائه خدمات سلامت موردنیاز، محافظت از افراد در برابر مشکلات مالی مرتبط با هزینه‌های بهره‌مندی از این خدمات است. در نظام سلامت کشور ایران دستیابی به این هدف از طریق راهبردهایی مانند گسترش پوشش بیمه سلامت، کاهش پرداخت از جیب، ارائه یارانه و افزایش منابع بخش سلامت طی قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد ساخت بیش از 2 میلیون مسکن هستیم، بیان کرد: در مسئله زمین و مسکن که از مسایل مهم و دغدغه‌های خانواده‌هاست، اعلام‌کردیم که نیاز کشور بیش از آن چیزی است که تاکنون کار شده و باید سالی یک میلیون مسکن ساخته شود. رییس جمهور با بیان اینکه امروز شاهد ساخت بیش از 2 میلیون مسکن هستیم، بیان کرد: در مسئله زمین و مسکن که از مسایل مهم و دغدغه‌های خانواده‌هاست، اعلام‌کردیم...