یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

بیمه سلامت

بیمه سلامت

وب‌گاه گسترش

طبق گفته مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، خدمات رایگان برای دهک های خاص ادامه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای تمدید بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری نیست. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از 40 میلیون نفر در کشور بیمه سلامت هستند که برای تمدید بیمه خود نیازی به مراجعه حضوری ندارند. محمدمهدی ناصحی در مورد وضعیت تحت پوشش قرار دادن بیمه سلامت گفت: 5 دهک اول جامعه همچنان بیمه رایگان با توجه به تامین اعتباری که برای بودجه 1403 انجام شده، خواهند داشت.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تداوم ارائه خدمات رایگان به 5دهک اول جامعه در 1403 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: بیش از 40 میلیون نفر در کشور بیمه سلامت هستند که برای تمدید بیمه خود نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: بیش از 40 میلیون نفر در کشور بیمه سلامت هستند که برای تمدید بیمه خود نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی ناصحی در مورد وضعیت تحت پوشش قرار دادن بیمه سلامت گفت: 5 دهک اول جامعه همچنان بیمه رایگان با توجه به تامین اعتباری که برای بودجه 1403 انجام شده، خواهند داشت. به گفته وی، با همکاری مجلس و دولت، مجموعه وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت اقدام مهمی را در راستای بیمه رایگان پنج دهک اول جامعه انجام دادند و به این ترتیب علاوه بر بیمه رایگان سه...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بیمه و خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: خدمات جدید انجماد و ذخیره سازی بافت تولید مثلی درمان ناباروری برای بیماران سرطانی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتای پایتخت گفت:: بستر شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام محل مناسبی جهت خرید و فروش ارز و یا تبدیل به ریال نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمت رسانی حداقل 8 مرکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای عالی نظام پزشکی با بیان اینکه عدم تصویب تعرفه‌های واقعی برای خدمات درمانی باعث ایجاد رابطه مالی ناسالم بین بیمار و پزشک است؛ دو درخواست سازمان نظام پزشکی از وزیر بهداشت را مطرح کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که اعتبار بیمه بیماران در طی ایام نوروز تمدید خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل بیمه سلامت اعلام کرد که اعتبار بیمه بیماران در ایام نوروز تمدید می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از تمدید اعتبار بیمه بیماران در ایام نوروز خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان نظام پزشکی با اشاره به قصور سازمان برنامه و بودجه در عدم ارسال تعرفه‌های پیشنهادی به هیأت دولت، افزود: عدم تصویب تعرفه‌ها قبل از پایان سال، این شائبه را دامن می‌زند که بیمه‌ها از دیر ابلاغ کردن تعرفه‌ها سودهای کلان به جیب بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعرفه های پزشکی و تشخیصی سال آینده به آخرین جلسه هیات وزیران نرسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل بیمه سلامت اعلام کرد که اعتبار بیمه بیماران در ایام نوروز تمدید می‌شود.