شنبه 15 اردیبهشت 1403

بیمه سلامت

بیمه سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در نامه شورای عالی نظام پزشکی که رئیس، نواب رئیس و دبیر شورای آن را امضا کرده اند، عنوان شده است: بر اساس تکلیف شرعی و مدنی که جناب عالی خود را پای بند به آن می‌دانید ضروری است حقوق بدیهی و اولیه ارائه دهندگان خدمات سلامت تضمین شود. هیأت دولت در مصوبه‌ای حیرت انگیز در پنجم فروردین 1403 با چشم بستن بر واقعیتی روشن، مجموعه رشدی معادل 35 درصد نسبت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز 80 درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان و احاطه شدن توسط افرادی با عادات سالم سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند. دان بوتنر، ابداع‌کننده اصطلاح «مناطق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، بیماران مبتلا به اس ام ای از مزایای این صندوق بهره‌مند هستند.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از تصویب نرخ جدید تعرفه‌های خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در جلسه هیئت دولت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پیگیری‌های مستمر رئیس کل سازمان نظام پزشکی و همراهی وزیر بهداشت، در جلسه روز یکشنبه 5 فروردین 1403 هیأت دولت نرخ رشد تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی دارویی مصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری‌های مستمر رئیس کل سازمان نظام پزشکی و همراهی وزیر بهداشت، در جلسه روز یکشنبه 5 فروردین 1403 هیأت دولت نرخ رشد تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی دارویی مصوب شد. رضا لاری‌پور معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در این باره گفت: اگرچه تعرفه‌ها قبل از شروع سال جدید به هیأت دولت نرسید، ولی امسال در اولین جلسه هیأت وزیران و زودتر از سال گذشته...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور بیش از 6 درصد محقق شده است، گفت: چشم‌انداز اقتصاد ایران با توجه به ظرفیت‌های بزرگ کشور روشن است.

وب‌گاه فرارو

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: دارو‌هایی که از تغییر تدوین بسته‌های خدمتی است که پرداخت از جیب قابل ملاحظه‌ای برای بیماران نیازمند در پی دارد که شامل بیماری‌هایی مانند اسکیزوفرنی، سرطان پستان، فشار خون، دیابت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پوشش بیمه ای داروها در سال جدید را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی، در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای افزایش پوشش بیمه‌ای دارو‌ها در سال 1403 وجود دارد گفت: دارو‌هایی که در سال 1402 در شورای عالی بیمه مصوب شده و در سال جدید تحت پوشش قرار می‌گیرند شامل مواردی است که به آن‌ها اشاره می‌شود. معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: دارو‌هایی که از تغییر تدوین بسته‌های خدمتی است که...