چهارشنبه 18 مهر 1403

بیمه شدگان درخواست‌های خود را از طریق دفاتر پیشخوان ارسال کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیمه شدگان درخواست‌های خود را از طریق دفاتر پیشخوان ارسال کنند

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با ساز وکارهای فراهم شده امکان ارسال درخواست و پیگیری نامه‌های بیمه شدگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت فراهم شده است.

دکتر علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای مقابله جدی با شیوع کرونا و با هدف کاهش مراجعات مردمی اعم از حقیقی و حقوقی این امکان در دفاتر پیشخوان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای تحقق دولت الکترونیک و با ارتباط الکترونیکی مدیریت درمان استان زنجان با تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت مهیا شده است.

محمدی ادامه داد: بیمه شدگان و شهروندان اعم از حقیقی و حقوقی می‌توانند هر گونه درخواست خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت تحویل و از همان طریق پیگیر نامه شوند.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن شماره تلفن 33420302 نیز آماده پاسخگویی به پیگیری نامه ها و مکاتبات اداری توسط بیمه شدگان و شهروندان زنجانی است.

محمدی خاطرنشان کرد: امکان ارسال هر گونه درخواست از طریق پایگاه اینترنتی این مدیریت به نشانی WWW.dzanjan.tamin.ir نیز فراهم شده و در قسمت پرسش و پاسخ این پایگاه، بیمه شدگان می‌توانند تقاضای خود را ارسال و با دریافت کد رهگیری، نسبت به ادامه پیگیری آن اقدام کنند.

هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*