شنبه 31 شهریور 1403

تأکید دادستان کل کشور به آشنایی مردم با ارزش‌های دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تأکید دادستان کل کشور به آشنایی مردم با ارزش‌های دفاع مقدس

دادستان کل کشور گفت: با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام موحدی؛ دادستان کل کشور در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت مردم سرافراز ایران اسلامی را تبریک گفت.

ناگفته‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده انتقال داده شود

متن پیام به شرح ذیل است:

"هفته دفاع مقدس یادآور حادثهای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیمتر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد (مقام معظم رهبری). دفاع مقدس، نمادی از فرزانگی ملت سرافرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت دلیرمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمایانگر دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به همه ملت شهید پرور ایران اسلامی، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهدا تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسألت می‌نمایم."