یک‌شنبه 1 مهر 1403

تأکید دنیامالی بر استانداردسازی زمین‌های چمن در ورزشگاه‌ها

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تأکید دنیامالی بر استانداردسازی زمین‌های چمن در ورزشگاه‌ها

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از چمن ورزشگاه تختی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه‌ها و اماکن ورزشی با استانداردهای بسیار بالایی احداث شده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد دنیامالی که صبح امروز به منظور بازدید از ورزشگاه تختی در شرق تهران حضور پیدا کرده بود، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات این مجموعه، استاندارسازی زمین‌های چمن ورزشگاه‌ها را به صورت مدرن و با استفاده از ماشین‌های کاشت چمن به‌روز مورد تاکید قرار داد.

دنیامالی: باید کیفیت برگزاری مسابقات فوتبال را بالا ببریم

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در این مجموعه، به کارهای باقی‌مانده برای رسیدن به شرایط کاملاً استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این مکان برای میزبانی رویدادهای مختلف به حداکثر آماده‌سازی برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌های توسعه ای صورت گرفته در حوزه زیر ساخت‌های ورزشی پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد: مجموعه‌های ورزشی بسیار خوبی در طول سال‌های گذشته ساخته شده که باید مردم در جریان آنها قرار بگیرند و امیدوارم رسانه‌ها و صداوسیما در انجام این مهم اقدام لازم را صورت بدهند و امیدآفرینی کنند.

وی ساخت اماکن ورزشی تخصصی هر رشته بر اساس استانداردهای جهانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به ضوابط سخت‌گیرانه مجامع بین المللی ورزشی در ساخت‌وسازها، بازسازی‌ها و نوسازی‌ها باید تمامی جزئیات مد نظر قرار بگیرد.