چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 56 میلیون و 596 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 10 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 5802 تن از ایشان وخیم است.

با این 4 ترفند اینگیجمنت پست اینستاگرام خودتان را به راحتی افزایش دهید و در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید. در کمتر از چند دقیقه پیج خودتان را متحول کنید.

برای مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌های هوشمند به مرور جای تعطیلی مراکز را می‌گیرد؛ در شرایط کنونی مراکز علمی و پژوهشی باید برای جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از شیوع کرونا، در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، نسخه‌ها و راهکار‌های مناسب تدوین و ارائه کنند.

این نخستین محموله وارداتی واکسن به کشورمان از مبدا یونان است؛ مبدایی متفاوت و تا حدودی عجیب که می‌تواند نشانه اهدای این محموله به کشورمان محسوب گردد، به ویژه وقتی که می‌بینیم سفیر یونان برای تحویل و تقدیم این واکسن‌ها در فرودگاه حضور یافته است.

274 رای برای انتخاب رئیس دریافت شد که با شمارش آنها، محمد رئیس‌زاده با 150 رای حائز بیشترین تعداد آرا گردید، علیرضا اسپید با 95 رای در جایگاه بعدی قرار گرفت، محمد رازی 25 رای و جهانشاه جهانگیری‌پور 2 رای کسب کردند و 5 رای باطله نیز به ثبت رسید.

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 55 میلیون و 827 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 14 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 5841 تن از ایشان وخیم است.

در 24 ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از 54 میلیون و 981 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از 14 هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید -19» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال 5938 تن از ایشان وخیم است.

صبح امروز هواپیمایی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در تهران به زمین نشست که حامل 6 میلیون دوز واکسن «سینوفارم - پکن» بود؛ تکرار واردات بزرگترین محموله واکسن به کشورمان که موجب شد حجم واکسن وارداتی به کشورمان در ماه جاری از 19 میلیون دوز فراتر برود و نوید رکوردشکنی دوباره در واردات واکسن را بدهد.

جز در سه استان، وضعیت در باقی استان‌های کشورمان تا آنجایی بهبود یافته که اثری از شهر‌های قرمز یافت نمی‌شود و روز به روز از شهر‌های نارنجی نیز کاسته و به شهر‌های زرد و حتی آبی افزوده می‌شود. این را می‌شود از بررسی نمودار‌های روند بررسی در کشور نیز دریافت که جز در استان‌های یادشده، سقوط چشمگیر و واضحی را نشان می‌دهد.