چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح، عدم تخصیص سهمیه سوخت به خودرو‌های بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

پیش نیاز توسعه اقتصادی در حوزه کسب و کار‌ها که صدور الکترونیکی مجوز‌ها شرط اولیه آن است، با تمرکز و حمایت ویژه از مشارکت مردم در فضای تولید، ثبات قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را شاهد خواهیم بود و تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه موجب تحقق شفافیت اقتصادی، حمایت هدفمند از تولید و افزایش رقابت پذیری تولید خواهد شد.

مجموعه ای از سیاست گذاری‌ها و دیپلماسی فعال انرژی ایران در دستیابی کشور به رشد اقتصادی بالا کشور موثر بوده است. فروش نفت به مینی ریفاینری‌ها در شرق آسیا و سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی از جمله سیاست‌هایی بود که به اجرا گذاشته شد.

قیمت انواع ارز در معاملات امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، طلا 18 عیار گران شد!، قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو به روز شدند، چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می‌شود؟، سودسازترین نماد‌ها در روز منفی بورس، سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می‌شود!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در مراسم معارفه مدیرعامل جدید فن آوران تاکید کرد: سال جهش تولید، باید سال جهش پیشرفت پروژه‌های توسعه‌ای پتروشیمی فن آوران باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد بانک ملی ایران در سال 1402 گفت: این بانک با پرداخت صحیح تسهیلات خرد در جذب سرمایه اجتماعی و دلبستگی مردم به نظام بانکی مؤثر بوده است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.

ایرنا نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس اخیرا با انتشار گزارش‌های عجیب و غریب از وضعیت اقتصادی ایران و چشم‌انداز کشور، انتقادات زیادی را متوجه خود کرده است.

قیمت هر سکه طرح جدید امروز 700 هزار تومان افزایش و نیم سکه 200 هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

در فروردین امسال، نرخ تورم نقطه‌ای شکر که به صورت وارداتی با ارز 28500 تومانی است به 47.8 درصد رسیده است؛ به بیان دیگر خانوار‌ها نزدیک به 48 درصد بیشتر از فروردین سال قبل برای خرید شکر هزینه کرده‌اند.

اتو اکسپو چین در چند سال اخیر به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی جهان تبدیل شده و شرکت جی ای سی (JAC) نیز با توجه به اهمیت این اتو شو، سبد کاملی از محصولات خود را در نمایشگاه حاضر کرد.

«وحید فاطمی‌زاده» مدیریت شرکت پارس اروند، به‌عنوان سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند معرفی شد.

همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس، بسته‌های پرتخفیف مکالمه ارائه می‌دهد.

قرارداد فیفا با آرامکو، غول عربستانی نفت و گاز جهان که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید گاز گلخانه‌ای است، انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

وزیر اقتصاد با اشاره به پیشنهاد ایران برای تاسیس پنجره ترجیحی تسهیلات بانک توسعه اسلامی در پنجاهمین مجمع عمومی این بانک همچنین خبر داد: 11 پروژه مهم ایران از سوی بانک توسعه اسلامی تامین مالی شده و برای افزوده شدن 3 پروژه مهم ایران در حوزه بهداشت و درمان و دانش بنیان به این فهرست مذاکره می‌کنیم.