پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی اظهار داشت: 18 اردیبهشت بهانه‌ایست تا از خدمات شما و تمامی کارکنان خدوم مجموعه بانک دی تقدیر و تشکر به عمل آورم و چهاردهمین سالروز تأسیس آن بانک را خدمت یکایک شاغلان خصوصا شاغلان ایثارگر تبریک عرض کنم.

قائم مقام پیام رسان بله گفت: تعداد تماس‌های روزانه از طریق پیام رسان بله در زمان حج 1402 به بیش از یک میلیون تماس رسید. همچنین این پیام رسان آمادگی دارد تا در حج امسال نیز به حجاج گرامی خدمات صوتی و تصویری و خدمات تهیه ارز مسافرتی ارائه دهد.

سرپرست بانک دی، در پیامی چهاردهمین سالروز تأسیس این بانک را تبریک گفت.

امروز مطالبی همچون قیمت یورو به کانال بالاتر صعود کرد، اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت | از افزایش نرخ دو نماد تا خبر‌های مهم مالیاتی، طلا و خودرو و مسکن مشمول مالیات می‌شود؟ | چه کسانی باید مالیات بدهند؟، دلایل ریزش بورس از نظر کارشناس بازار سرمایه، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟، قیمت خودرو 18 اردیبهشت ماه 1403 + عکس، سنگین‌ترین صفوف خرید برای این نماد‌ها در روز قرمزپوشی...

سایه رکود بر سر بازار مسکن پایتخت افتاده است، به گونه‌ای که فروردین امسال، تعداد معاملات مسکن تهران تنها 1508 مورد بوده که نسبت به اسفند سال قبل 75.6 درصد کمتر شده و نسبت به ماه مشابه سال قبل نیز 14.2 درصد افت داشته است.

مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد / املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.

دلار در کانال 60 هزار تومانی دوام نیاورد. به نظر می‌رسد سیگنال مثبتی که معامله‌گران انتظار آن را می‌کشیدند به بازار مخابره نشده است. در روز‌های اخیر خبر ایجاد آتش‌بس میان طرفین درگیر در نوار غزه انتظارات تورمی فعالان بازار ارز تهران را کاهش داده بود و انتظار می‌رفت این آتش‌بس در روز یکشنبه رخ دهد، اما عدم ایجاد توافق در دو روز اخیر دیدگاه معامله‌گران را مجددا افزایشی کرد. قیمت دلار...

آخرین عرضه فورس 6 تن، از محصولات شرکت بهمن دیزل در بورس کالا با صف خرید به پایان رسید.

قیمت هر گرم طلا امروز 48 هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید 500 هزار تومان کاهش یافت.

بهای انواع ارز در معاملات امروز سه شنبه 18 اردیبهشت مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد.

در شرایطی که مبلغ وام ازدواج برای سال جاری به 300 میلیون تومان افزایش یافته است، اما در همان شروع ثبت نام در سامانه بانک مرکزی اعلام می‌شود: «در حال حاضر هیچ بانکی در استان انتخابی شما دارای اعتبار نمی‌باشد، دوباره تلاش نمایید».

سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه در نمایشگاه محصولات ایرانی که در بلاروس برگزار شد، مردم از محصولات گروه سایپا استقبال کردند،‌گفت: امیدوارم با تلاش مستمر شاهد حضور خودروهای ایرانی در سایر کشورها باشیم.

شرکت کرمان موتور فروش خودروی جدید KMC EJ7 (خودرو برقی) را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز کرد.

مدیر عامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو، با اشاره به دستاوردهای صادراتی این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های امسال، گفت: در سال گذشته و در زمینه فروش خدمات مهندسی، تلاش کرده‌ایم برای شرکت‌هایی مانند هایما که با گروه صنعتی ایران‌خودرو همکاری می‌کنند، در جهت تطبیق و سازگاری هرچه بیش‌تر محصولات با اقلیم و سوخت ایران، تغییرات کالیبراسیون را انجام دهیم.

حذف اثر تعطیلات فروردین‌ماه از گزارش شامخ، بر بهبود نسبی وضعیت اقتصاد حکایت دارد؛ اما کمبود و گرانی مواد اولیه در این ماه از مشکلات بنگاه‌ها بوده که برای بهبود تولید در ماه‌های آتی باید برطرف شوند.

گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات تجاری خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران که از 18 تا 20 اردیبهشت ماه 1403 در کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.