چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی با تبریک آغاز هفته «کاروکارگر» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، از زحمات کارگران جهادگر و سخت کوش صنعت مس کشور تقدیر کرد.

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند سبزپوشی بورس در آخرین روز هفته، مدیرعامل بانک شهر: مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران می‌رسد، افزایش نرخ دلار در مرکز مبادله ایران، عقب نشینی طلا در بازار جهانی و رشد ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال را در بر دارد.

امروز مطالبی همچون بانک ایران زمین بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده، کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟، بورس شبانه روزی برای اولین بار می‌آید؟!، قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو اعلام شد، کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند داشتند؟، برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟، پرتقاضاترین نماد‌ها در آخرین روز معاملات هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

دیپلماسی اقتصادی فعال در حوزه انرژی و سیاست گذاری کلان در توسعه تجارت انرژی کشور دو بال سیاست خارجی ایران بوده است که به موازات یکدیگر پیش رفتند و توانستند کمک زیادی به رشد فروش نفت ایران داشته باشند. خوشبختانه شاهد هستیم که روابط کشورمان نیز با همسایگان در حال بهبود است.

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

ایرانسل ضمن حمایت از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت»، در مرحله داوری ایده‌ها و نوآوری‌های این رویداد حضور دارد.

اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت" بانک شهر منتشر شد.

با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره‌مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه، تفاهم‌نامه‌ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگا به امضا رسید.

رئیس اتاق ایران معتقد است همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم. اما یادمان باشد که تحقق این شعار، نیازمند زیرساخت‌های اولیه است. یک واحد تولیدی با بهره بانکی 40 درصد نمی‌تواند فعالیت اقتصادی داشته باشد.

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

بورس کالا روز نهم اردیبهشت 1403 میزبان کشنده تک محور فاو J6-460 می‌شود و در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو 460 معادل چهار میلیارد و 778 میلیون تومان اعلام شده است.

بلومبرگ در گزارشی نوشت در حالی که قانونگذاران آمریکایی در واکنش به پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، در تلاش برای اقدامات جدیدی هستند، بازار انتظار ندارد هرگونه تحریم جدید، تاثیری روی صادرات نفت ایران داشته باشد.