چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

شرایط فروش اقساطی KMC T8، جک J4 و بک X3 در فروردین 1403 اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ کی ام سی تی 8، سدان جک جی 4 و شاسی بلند بک ایکس 3 پرو را به بازار عرضه می‌کند.

با اعطای یارانه بنزین به نفر نه تنها عدالت در توزیع ثروت و همچنین الگوی مبتنی بر افزایش جمعیت حکمفرما خواهد شد، بلکه الگوهای مصرف انرژی را در جامعه نیز بهینه می کند. با اعطای سهمیه بنزین به افراد به جای خودروها، خانوارها تشویق می شوند تا الگوهای مصرف انرژی خود را بهینه کنند که منجر به راندمان بیشتر، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد.

امروز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، آیین افتتاح جایگاه شارژ خودرو‌های برقی و بهره‌برداری از 40 دستگاه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل با حضور وزیر کشور در شهر کرج برگزار شد.

سهامداری در پالایشگاه‌های فراسرزمینی با پشتوانه استفاده از دستاورد‌های دانش بنیانی کشور جهت بازارسازی تضمینی برای فروش نفت، کشور هدف را به مشتری دائمی نفت ما تبدیل کرد که خاصیت تحریم پذیری تجارت نفت ایران را از بین برد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، سکه چند میلیون تومان شد؟، سودسازترین نماد‌ها در روز منفی بورس، ریزساختار‌های بازار در شرایط خاص چگونه باید تغییر کنند؟، مجمع کتوسعه | وقتی حسابرس مدیرعامل دارای مدرک زمین شناسی را مجبور می‌کند تا مدرک حرفه‌ای بگیرد!، در جلسه مجید عشقی با فعالان بازار چه گذشت؟، کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...

بالاترین میزان واگذاری بنگاه ها و اموال هلدینگ آینده پویا از شرکت های زیر مجموعه بانک ملی ایران با برگزاری بیش از 13 مرحله مزایده عمومی در سال 1402 رقم خورد.

‌همزمان با همایش سالانه ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 این بانک که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در برج سپهر بانک صادرات ایران برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای سال گذشته و تبیین اهداف سال جاری، پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان «سپینو» رونمایی شد.

یکی از مشکلات اصلی فعالان اقتصادی این است که علیرغم انجام تعهد ارزی از سوی تولیدکنندگان، اما از سوی بانک، سهمیه‌های ارزی به آن‌ها داده نمی‌شود یا کمتر از مقدار تهعد ارزی است. در نتیجه تآمین مواد اولیه و امکان تولید کاهش خواهد یافت.

با امضای قرارداد پروژه توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و فرمانداری و شهرداری شهرستان قائمشهر، فاز دوم عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای ایرانسل در این شهر، آغاز شد.

تسهیل مجوزها و تصمیم گیری های صحیح در مورد حرایم بهداشتی دامپروری می تواند جلوی سوءاستفاده های احتمالی را بگیرد. مواردی همچون امضاهای طلایی اصلاً به نفع کشور نیست و باید حذف شوند و مسیر تحقق شعار سال در حوزه صنعت دام، با اصلاح حرایم بهداشتی به وقوع خواهد پیوست.

طرح‌های توسعه، مسئله اساسی و برجسته در راستای پیشبرد اهداف شرکت ملی صنایع مس ایران محسوب می شود. این مطلب را دکتر حسین مدرس خیابانی در دیدار خود با مدیران شرکت مهندسی و توسعه ملی مس (متمم) عنوان کرد.

اعضای کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران با انتقاد از سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی، خواستار اتخاذ تدابیری شدند که بدون ایجاد نقدینگی جدید در سطح جامعه، تسهیلات لازم را در اختیار تولید قرار دهد.

نایب‌رئیس اتاق ایران می‌گوید: بخشنامه‌های خلق‌الساعه، اصرار بر بازگرداندن ارز صادراتی با نرخ ترجیحی مورد نظر دولت، اقدامات غیرکارشناسانه و ندانم‌کاری‌ها، مسیر صادرات را غیرهموار کرد و فعالیت‌های صادراتی آسیب جدی زد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، سود این نماد مهم خردادماه پرداخت خواهد شد، گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل! | وقتی سایت شرکت دیرتر از کدال به روز می‌شود!، بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!، ورود و خروج سهامداران درصدی 27 فروردین 1403، تعطیلی غیر رسمی بورس با چراغ روشن!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.