تامین 1.7 میلیون مترمکعب آب شرب برای شهرستان سرخه
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران، طرح آبرسانی به شهرستان سرخه استان سمنان در منطقه فیروزکوه استان تهران را نمونه موفقی از دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: 1.7 میلیون مترمکعب در افق 25 ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.
بهگزارش ایسنا، محمدرضا بختیاری امروز در آیین بهرهبرداری از طرح آبرسانی به شهرستان سرخه اظهار کرد: آبرسانی به شهرستان سرخه گامی ارزشمند است که با همکاری، همدلی و همراهی بخشهای مختلف به نتیجه رسید و از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که کمتر از 12 ماه به نتیجه رسید.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران افزود: آبرسانی به شهرستان سرخه با 43 کیلومتر خط انتقال از شهرستان فیروزکوه استان تهران به سرخه انجام شد.
وی ادامه داد: 81 کیلومتر طول خط انتقال به مخزن پنج هزار مترمکعبی شهرستان سرخه است و 43 کیلومتر از این مسیر در استان تهران و در منطقه سخت جغرافیایی فیروزکوه بود که با تلاش مضاعف به نتیجه رسید.
طبق اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، بختیاری با بیان اینکه کیفیت آب انتقال یافته به شهرستان سرخه با آب آشامیدنی باکیفیت در برخی مناطق تهران برابری میکند، اظهار کرد: 1.7 میلیون مترمکعب در افق 25 ساله برای شهرستان سرخه استان سمنان تامین آب در نظر گرفته شده است و این طرح از برکات دولت تدبیر و امید است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: یکپارچهسازی آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی بزرگ بود که از دستاوردهای این طرح میتوان به تسریع در آبرسانی به شهرستان سرخه اشاره کرد.
انتهای پیام