شنبه 14 مهر 1403

تایید نهایی 29 هزار نفر در طرح ملی مسکن استان اصفهان / 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه هستند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تایید نهایی 29 هزار نفر در طرح ملی مسکن استان اصفهان / 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه هستند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از 420 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند، که تا کنون افزون بر 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر 29 هزار نفر نیز تایید نهایی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قاری‌قرآن در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز پیرامون طرح نهضت ملی مسکن در استان بیان کرد: در حال حاضر در دوره همکاری راهبردی برای اجرای بهینه و هدفمند طرح نهضت ملی مسکن هستیم که با لطف خداوند تا کنون همکاری های خوبی در پیشبرد اهداف مرتبط با تامین مالی احداث واحدهای مسکونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه رونق بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است و یکی از اهداف، فراهم کردن دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت است، اذعان کرد: از ابتدای فرآیند ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تعداد قابل توجهی برای بهره مندی از تسهیلات این طرح در استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از 420 هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند، که تاکنون افزون بر 142 هزار نفر دارای شرایط اولیه بوده اند و بالغ بر 29 هزار نفر نیز تایید نهایی شدند.

قاری‌قرآن خاطر نشان کرد: بیشترین ثبت‌نام برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در سه شهر بهارستان، شاهین شهر و فولادشهر بوده که تاکنون میزان ثبت نامی‌ها در بهارستان 145 هزار و 883 نفر، در شاهین شهر 52 هزار و 216 نفر و در فولادشهر 51 هزار و 250 نفر است.

انتهای پیام /