یک‌شنبه 8 مهر 1403

تا بیرون نروید تمرین شروع نمی‌شود!/ دستور ضد جاسوسی گاریدو پیش از جدال پاختاکور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تا بیرون نروید تمرین شروع نمی‌شود!/ دستور ضد جاسوسی گاریدو پیش از جدال پاختاکور

سرمربی پرسپولیس برای اولین سه امتیاز در لیگ نخبگان آسیا مصمم است و با جدیت آخرین تمرین تیمش را پیش از جدال با پاختاکور ازبکستان دنبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش امیدوارکننده مقابل الاهلی عربستان که علی‌رغم شکست مقابل این حریف قدرتمند با تمجید نمایش فنی تیم از سوی کارشناسان همراه شد، خوان کارلوس گاریدو یک برد طلایی هم در دربی به نام پرسپولیس کرد تا اکنون دنیا کاملا به کام وی باشد.

او اما به خوبی از این مهم آگاه است که از دست دادن امتیاز برابر نماینده ازبکستان می‌تواند کار را بار دیگر علیه او و تیمش کرده و ضمن اینکه جایگاهش را متزلزل کرده، شانس صعود را نیز از سرخپوشان دور کند.

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از جدال با پاختاکور ازبکستان با حضور کوتاه مدت اصحاب رسانه همراه بود و طبق قوانین آنها قادر به پوشش 15 دقیقه‌ای آن بودند.

دقیقا با اتمام این تایم و در شرایطی که گاریدو شاگردانش را متحدالشکل و بدون کاور متمایز کننده کنار خود گرد آورده بود، در انتظار خروج کامل خبرنگاران و عکاسان ماند.

در این لحظات معمولا خبرنگاران و عکاسان ضمن ایجاد تاخیر در خروج در تلاش هستند از تک ثانیه‌ها برای تهیه محتوای خود سود ببرند و دقایقی را به این شکل بکشند.

اما در اتفاقی جالب گاریدو با فریادی بلند خواستار تلاش تیم حراست باشگاه و همچنین نمایندگان کنفدراسیون آسیا برای خروج اصحاب رسانه شد.

هرچند این فریاد و درخواست در اول مورد توجه چندانی قرار نگرفت و به سبک همیشگی بار دیگر برخی خبرنگاران در تلاش برای ثبت محتوا بودند، گاریدو بار دیگر با فریاد اعلام کرد تا لحظه خروج کامل رسانه‌ای‌ها تمرینات تاکتیکی‌اش را از سر نخواهد گرفت و جالب اینکه روی موضوع تاکتیکی و مخفی بودن تمرین تاکید داشت.

نکته اینکه گاریدو حتی به خروج خبرنگاران از محوطه چمن و درب خروجی نیز اکتفا نکرد و بعد از اینکه متوجه شد برخی از آنها همچنان در کاسه استادیوم شهید کاظمی حضور دارند و از حفره‌های موجود امکان دید زدن تمرین وجود دارد، با عصبانیت این موضوع را بار دیگر به تیم حراست اعلام کرد تا آنها با مشایعت تا پای خودروهای خود در پارکینگ و خروج کامل مواجه شوند.

سرمربی اسپانیایی که در بدو حضورش به نظر می‌رسد با جملاتی که بر زبان می‌آورد از استقلال و دیسیپلین کاملی برخوردار نباشد، رفته‌رفته با محکم شدن جا پای خود و البته نتایجی که امیدواری را بین هواداران این تیم شکل داده، رویه متفاوتی را اجرا می‌کند. از خارج کردن نام بازیکنان بعد از کوچکترین اهمال و کم‌کاری و اعتراض تا موضع‌گیری بابت خروج ترکیب تیم پیش از بازی‌ها و نقد تند به انتقادات و کنجکاوی خبرنگاران بابت بازی کردن یا نکردن نفراتش و اکنون نیز پیش از بازی با پاختاکور ازبکستان که این چنین مقتدرانه در میانه زمین فریاد خروج تمامی نفرات برای اجرای تدابیر تاکتیکی را سر می‌دهد.

پرسپولیس فردا در دومین بازی خود در لیگ نخبگان در تلاش برای کسب اولین برد و سه امتیاز این رقابت‌ها برابر پاختاکور ازبکستان خواهد بود و باید دید گاریدو بعد از برد ارزشمند دربی، این بار در آسیا چه خواهد کرد.

تا بیرون نروید تمرین شروع نمی‌شود!/ دستور ضد جاسوسی گاریدو پیش از جدال پاختاکور 2
تا بیرون نروید تمرین شروع نمی‌شود!/ دستور ضد جاسوسی گاریدو پیش از جدال پاختاکور 3