پنج‌شنبه 19 مهر 1403

تبادل زندانیان با آمریکا ارتباطی با مذاکرات برجامی ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تبادل زندانیان با آمریکا ارتباطی با مذاکرات برجامی ندارد

کنعانی گفت: روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین انجام خواهد شد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 23 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.

وی در ابتدا عملیات تروریستی در شاهچراغ را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله شوم و تروریستی به سومین حرم مطهر اهل بیت پیامبر مکرم اسلام حمله به شاهچراغ در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد را شدیدا محکوم می‌کنم.

سخنگوی وزارت خارجه بیان کرد: تروریست کوردل در لحظات اولیه دستگیر شد و مراجع ذیصلاح به موضوع رسیدگی می‌کنند. تروریست‌های جنایتکار درصددند انتقام ضربات سنگینی که ایران و نیرو‌های شجاع و ایثارگر ایران به شجره خبیثه و پلید تروریسم در سال‌های گذشته وارد کردند، را از مردان و زنان و شهروندان ایران اسلامی بگیرند و حمله به زائران بیگناه در حریم حرم اهل بیت عصمت و طهارت اقدامی جنایت آمیز برای انتقام گیری از ضربات سهمگینی است که از دست نیرو‌های شجاع و فداکار ایران در میادین نبرد دریافت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی