دوشنبه 16 مهر 1403

تبریک سردار رمضان شریف به سردار حاجی‌زاده

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تبریک سردار رمضان شریف به سردار حاجی‌زاده

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت نشان فتح از مقام معظم رهبری را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده تبریک گفت.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با صدور پیامی دریافت نشان فتح از مقام معظم رهبری را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی دریافت نشان فتح از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

مشروح متن این پیام در ادامه می‌آید؛

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

فرمانده شجاع و دلاور نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم

دریافت نشان فتح از دست مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله‌العالی) به نشانه افتخارآفرینی در عملیات موفق و مقتدرانه وعده صادق 2 در پاسخ به جنایات وحشیانه رژیم سفاک و گرگ‌صفت صهیونیستی و خونخواهی شهدای مقاومت اسلامی و مستشاران عالی نظامی کشورمان به‌ویژه سید مقاومت سید حسن نصرالله، دکتر اسماعیل هنیه و سرلشکر پاسدار سیدعباس نیل فروشان موجب خرسندی و مباهات گردید.

این رخداد مبارک را که جلوه‌ای از الطاف خفیه خداوندی و رضایت ولی امر مسلمین جهان از فرماندهی مؤثر و پیروزمندانه آن برادر عزیز و رزمندگان غیرتمند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین مظهر اقتدار و آمادگی‌های همه‌جانبه و بازدارنده ایران و ایرانی برای مقابله هوشمندانه و قاطعانه با خباثت‌های دشمنان این سرزمین به‌ویژه رژیم تروریست و نژادپرست صهیونیستی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دوام توفیق و درخشش آن فرمانده عالیقدر و دیگر فرماندهان، مدیران و رزمندگان مؤمن، انقلابی و ولایی نیروی هوافضای سپاه در خیمه ولایت و در میدان‌های سترگ مأموریت‌های خطیر پیش رو؛ تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای بزرگ طلب می‌کنم.