یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تبلیغ فرهنگ انقلابی در چین!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تبلیغ فرهنگ انقلابی در چین!

سازمان رادیو و تلویزیون ملی چین اعلام کرد برنامه سازان باید قاطعانه به مردان لوس و زن نما و دیگر اخلاقیات غیر عادی خاتمه دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ چین مردانی که رفتارهای زنانه دارند را از حضور تلویزیون منع می کند.

دولت به برنامه سازان گفت: "فرهنگ انقلابی را تبلیغ کنید و کمپینی را برای تقویت کنترل بر تجارت و جامعه و اخلاقیات رسمی گسترش دهید." اسوشیتدپرس نوشت، "شی جین پینگ" رئیس جمهور این کشور خواستار "جوانسازی ملی" با کنترل شدیدتر حزب کمونیست بر تجارت، آموزش، فرهنگ و دین شده است. شرکت ها و عموم مردم برای همتراز شدن با چشم انداز خود به منظور یک چین قدرتمندتر و جامعه سالم تر تحت فشار فزاینده ای هستند. این حزب، دسترسی کودکان به بازی های آنلاین را محدود کرده و سعی می کند توجه ناسالم به سلبریتی ها را کاهش دهد. سازمان رادیو و تلویزیون ملی چین با استفاده از اصطلاحات عامیانه توهین آمیز در مورد مردان زن نما اعلام کرد: "برنامه سازان باید قاطعانه به مردان لوس و زن نما و دیگر اخلاقیات غیر عادی خاتمه دهند." این دستورات به دلیل نگرانی رسمی از این است که ستاره های پاپ چینی تحت تأثیر ظاهر زیبا و شیک برخی از خوانندگان و بازیگران کره جنوبی و ژاپنی نتوانسته اند مردان جوان چین را به اندازه کافی به رفتارهای مردانه ترغیب کنند. این سازمان گفت: "برنامه های صدا و سیما باید از تبلیغ سلبریتی های مبتذل اینترنتی و تحسین ثروت و شهرت خودداری کنند. و به جای آن باید به شدت فرهنگ سنتی چینی، فرهنگ انقلابی و فرهنگ سوسیالیستی پیشرفته را ترویج کنند." انتهای پیام /