شنبه 7 مهر 1403

تجلیل جامعه ورزش از خانواده شهید شاخص تکواندو خوزستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تجلیل جامعه ورزش از خانواده شهید شاخص تکواندو خوزستان

اهواز - ایرنا - رییس هیات روابط عمومی هیات تکواندو خوزستان گفت: جامعه ورزش خوزستان روز سه‌شنبه با حضور در منزل شهید شاخص تکواندو خوزستان از مقام این شهید و خانواده وی تجلیل کردند.

احمد اناری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: معاون اداره کل ورزش و جوانان، رییس بسیج ورزشکاران و جمعی از مسوولان فرهنگی و ستادی هیات تکواندو با حضور در منزل شهید محمدرضا نیک صفت شهید شاخص تکواندو خوزستان ضمن تجلیل از رشادت های این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس از خانواده وی تقدیر کردند.

وی بیان کرد: شهید نیک صفت در بهمن 1365 در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نایل آمد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در این دیدار با بیان اینکه شهدا، تاریخ انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: آنان افتخارآفرینانی هستند که در عرصه‌های گوناگون جامعه جلوه‌گری می‌کنند.

ابراهیم نصیری با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و اینکه شهادت در مسیر خدا و طریق حق افتخاری عظیم برای انسان است، افزود: مردم ایران اسلامی با درایتی که دارند به خوبی این فرهنگ را پذیرفته اند.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری رزمندگان دفاع مقدس الگویی بی‌بدیل برای همه تاریخ است، گفت: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده لذا باید قدر شهدا و خانواده‌های آنها را بیشتر بدانیم.

وی با تجلیل از مقام شهید نیک صفت بیان کرد: توفیق دیدار از خانواده معزز شهدا بسیار ارزشمند است و همگی ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*