سه‌شنبه 17 مهر 1403

تجهیز 70 خانه ورزش روستایی زنجان در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تجهیز 70 خانه ورزش روستایی زنجان در دستور کار قرار گرفت

زنجان - ایرنا - رییس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال تجهیز و راه اندازی 70 خانه ورزش روستایی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

هادی شهبازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت تامین اعتبار کافی و به موقع، نسبت به تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی این استان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم را به منظور تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، آماده می شود، اظهار داشت: از سال 96 تا 98، 148 خانه ورزش روستایی در زنجان تجهیز و راه اندازی شده است.

شهبازی افزود: در سال 96 تعداد 10 خانه ورزش روستایی تجهیز شد که این تعداد طی سال های 97 و 98 به ترتیب 74 و 64 خانه ورزش رسید که این نیز در سایه حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان صورت گرفت.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه شیوع بیماری ویروس کرونا بر ورزش روستایی این استان نیز سایه افکنده است، گفت: به علت پیشگیری از ابتلا ورزشکاران به این ویروس منحوس، سالن ها و خانه های ورزش روستایی استان زنجان نیز به حالت تعطیل درآمد.

شهبازی با بیان اینکه ورزشکاران روستایی به خاطر ترس از ابتلا به این بیماری از حضور در سالن‌ها و خانه‌های ورزش روستایی، استقبال نمی کنند افزود: امسال به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مسابقات و جشنواره های ورزش روستایی این استان نیز برگزار نشد چراکه برگزاری این رقابت ها می توانست حضور تماشاگران علاقه مند را در پی داشته باشد که این نیز خطر ابتلا آنان به این بیماری را داشت.

*س_برچسب‌ها_س*