شنبه 1 اردیبهشت 1403

تحولات سیاسی دنیا نباید منجر به فراموشی مظلومیت مردم فلسطین شود

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تحولات سیاسی دنیا نباید منجر به فراموشی مظلومیت مردم فلسطین شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها پشتوانه و دلگرمی مردم فلسطین، مردم ایران هستند و نباید اجازه داد مظلومیت آنان در اوضاع و احوالات این روزهای جامعه بین الملل فراموش شود.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و اهمیت روز قدس، بیان کرد: روز قدس یادگار حضرت امام است که با بصیرت و تیزهوشی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با هدف زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و دفاع از مردم مظلوم آن، روز قدس نامگذاری کردند و اوضاع و احوالات جامعه بین الملل و جنگ اوکراین نباید سبب شود تا ما مظلومیت مردم فلسطین را فراموش کنیم،

وی در ادامه اظهار کرد: بر همه ما واجب است که حرمت روز قدس را نگه داشته و هرسال باشکوه‌تر از سال گذشته این مراسم را برگزار کنیم. نباید اجازه داد تا مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود. تنها پشتوانه و دلگرمی مردم فلسطین، مردم ایران هستند. روز قدس یک حرکت اعتقادی است و نباید مردم فلسطین احساس کنند که در شرایط سیاسی دنیا مردم ایران آنان را فراموش کرده اند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کوتاهی ما در حمایت از آرمان فلسطین و مردم مظلوم آن منجر به افزایش اعتماد به نفس و به دنبال آن تشدید جنایات از سوی رژیم صهیونیستی خواهد شد. ان شاءالله مردم همانند سال های گذشته روز قدس به میدان آمده و حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام