چهارشنبه 18 مهر 1403

تخفیف آب بها در انتظار مشترکان کم مصرف زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تخفیف آب بها در انتظار مشترکان کم مصرف زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکانی که چهار ماه مصرف آب خود را کاهش دهند، از بسته تشویقی تخفیف در نرخ آب بها بهره‌مند می‌شوند.

علیرضا جزء قاسمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس بخشنامه وزارت نیرو مشترکانی که در چهار ماه فصل گرم سال از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه امسال کمتر از الگو و یا در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مصرف خود را کاهش دهند، به ازای هر مترمکعب کاهش مشمول بسته تشویقی می‌شوند.

وی اظهار داشت: بیش از 77 هزار مشترک سال گذشته شامل این طرح شدند. به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، پاداش مشترکان مشمول این تخفیف به صورت بستانکار در قبض آب بهای آنان ثبت و اعمال شد. جزء قاسمی یادآوری کرد: بستانکاری تشویقی اعمال شده در قبض مشترکان کم مصرف آب در سطح استان زنجان یک میلیارد و 600 میلیون ریال بود. وی ادامه داد: تشویق مشترکان کم مصرف، در راستای تشویق به مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف انجام می شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکان شهری این شرکت به ازای هر مترمکعب کاهش آب مصرفی بیش از یک‌هزارو 624 ریال تشویق می‌شدند. جز قاسمی تاکید کرد: امسال این رقم با افزایش هفت درصدی به یک‌هزارو 738 ریال افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، این شرکت بیش از 279 هزار و 622 فقره انشعاب آب در 21 شهر استان زنجان دارد.

*س_برچسب‌ها_س*