دوشنبه 2 مهر 1403

تخلف یک میلیاردی یک کارگاه با مواد شوینده تقلبی در قم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تخلف یک میلیاردی یک کارگاه با مواد شوینده تقلبی در قم

روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم از کشف و پلمپ کارگاهی با مواد تقلبی و نامرغوب خبر داد.

موسی محمدی در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: طبق گزارش مردمی یک کارگاه غیرمجاز در حومه شهر قم به تولید مواد شوینده تقلبی می‌پرداخته است. وی ادامه داد: این کارگاه با عنوان یک شرکت معروف مواد شوینده بی‌کیفیت تولید می‌کرد، نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در قالب گشت مشترک به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی استان قم به محل مراجعه کردند و در طی بازرسی از این کارگاه، تعداد 8 هزار و 640 بسته پودر ماشین لباسشوئی تقلبی کشف شد. روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم توضیح داد: محتویات این بسته ها از مواد اولیه نامرغوب و تقلبی پر شده بودند، به همین دلیل همه آنها کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: ارزش تخلف مسئولین این کارگاه در طول سه ماه فعالیت در این کارگاه 10 میلیارد و 600 میلیون و 800 هزار ریال بوده است که تمامی مدارک و مستندات برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به امور تخلفات بهداشت و درمان اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم تحویل داده شد.

محمدی اظهار کرد: همچنین اقلام کشف شده در محل کارگاه پس از پلمب تا تعیین تکلیف نهایی از سوی شعب رسیدگی کننده در تعزیرات حکومتی قم، امانت سپاری شد. انتهای پیام