یک‌شنبه 13 خرداد 1403

تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی

اقتصادنیوز: رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تشدید مه‌آلودگی در محل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور تا صبح فردا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور، گفت: هم‌اکنون نزدیک ترین ایستگاه هواشناسی به منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهوری استان «کلیبر» و «اهر» است که بارش باران همراه با تشدید مه‌آلودگی را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط محل سانحه بالگرد رئیس‌جمهور مشخص شد

اقتصادنیوز: محل دقیق سانحه بالگرد رئیس‌جمهور در منطقه‌ای بین اردشیر و برازین از توابع شهر ورزقان اعلام شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی در ادامه تاکید کرد: همچنین در آذربایجان شرقی رگبار باران وجود دارد البته رگبار باران و مه‌آلودگی هوا تا صبح فردا تداوم و تشدید خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون نزدیک‌ترین ایستگاه هواشناسی در منطقه «ورزقان»، ده درجه است که قطعاً تداوم کاهش دما نیز تا فردا ادامه پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط تعداد نیروهای امدادگر افزایش یافت + اطلاعیه هلال‌احمر

اقتصادنیوز: ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه شماره 2 خود، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: در ایستگاه‌های هواشناسی نزدیک به منطقه ذکر شده، «کلیبر» با تداوم و شدت مه‌گرفتگی و بارش هم‌اکنون دید 600 متری را دارد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی 2
تداوم و تشدید مه‌گرفتگی در محل سقوط بالگرد رئیسی 3