پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ترافیک در سه محور شمالی کشور نیمه سنگین است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
ترافیک در سه محور شمالی کشور نیمه سنگین است

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک، در آزادراه تهران - شمال محدوده‌های تونل شماره 18 و تونل البرز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک و محدوده وانا در مسیر رفت و برگشت محدوده کلرد نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل کلاک و در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محور‌های استان‌های گیلان و مازندران بارش باران مشاهده می‌شود که این مسئله می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده، فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی را حفظ و از برف پاک کن کن استفاده کنند.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن 120و 88255555 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.