پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ترافیک در محور کندوان و هراز

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ترافیک در محور کندوان و هراز

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه با افزایش تردد خودروها را محور هراز مواجه هستیم، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: با توجه به تعطیلات پایان شهریور ترافیک در محور کندوان و هراز سنگین است.

یدالله جهانتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی مازندران را سنگین اعلام کرد و افزود: ترافیک در محور کندوان سنگین واین جاده از لحاظ جوی مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

این مسئول با بیان اینکه از امروز پنج‌شنبه 29 شهریور به دلیل تخلیه بار ترافیکی از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: از ساعت 12 روز جمعه از آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت 13 از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت 15 از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

خبر مرتبط خبر مهم درباره تغییر طرح ترافیک در تهران

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

جهانتاب افزود: روز یکشنبه در صورت افزایش حجم ترافیک ممنوعیت تردد از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال برای خودروهای به مقصد چالوس و از ساعت 15 ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت 17 از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طی این مدت تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ترافیک در محور کندوان و هراز 2