یک‌شنبه 10 تیر 1403

ترامپ: بایدن تهدیدی برای بقا و موجودیت کشور ماست

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ترامپ: بایدن تهدیدی برای بقا و موجودیت کشور ماست

رئیس جمهور سابق آمریکا، پیش از برگزاری نخستین مناظره امشب انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: جو بایدن تهدیدی برای دموکراسی و تهدیدی برای بقا و موجودیت خود کشور ماست.

ترامپ روز پنجشنبه به وقت محلی در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال نوشت "جو بایدن تهدیدی برای دموکراسی و تهدیدی برای بقا و موجودیت خود کشور ماست!!!"

خبر مرتبط نظرسنجی این دانشگاه آمریکا ترامپ را پیروز میدان معرفی کرد

براساس نظرسنجی دانشگاه «کوئینیپیاک» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه آمریکا در رقابت رودررو پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2024 با چهار درصد از جو بایدن پیشی گرفته است.

قرار است امشب ساعت 9 به وقت محلی (نیویورک و واشنگتن دی سی) نخستین مناظره انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور دموکرات کنونی آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین جمهوریخواه آمریکا برگزار شود.

تیم انتخاباتی بایدن، خود را برای چندین نسخه از ترامپ آماده کرده است: نسخه تهاجمی که در سال 2020 در مناظره حاضر شد و در مورد بایدن صحبت کرد و توهین های شخصی را به زبان آورد، یا نسخه محدودتر که به نظر می رسد جذابیت های ریاست جمهوری را بیشتر تشخیص دهد.

دو مشاور ترامپ به سی‌ان‌ان گفتند که مشاوران رئیس‌جمهور سابق آمریکا به گزارش‌های منتشر شده در مورد آمادگی‌های تیم انتخاباتی بایدن توجه زیادی دارند.

مشاوران ترامپ اعلام کردند که وی از نزدیک به پیام‌های خاصی که جو بایدن می‌خواهد روی آن تمرکز کند و حوزه‌هایی که می‌خواهد از آن اجتناب کنند، توجه می‌کند.

یکی از مشاوران از «اطلاع رسانی بیش از حد» به تیم بایدن در مورد برنامه‌های مناظره‌شان انتقاد کرد و به سی‌ان‌ان گفت که تیم ترامپ با جدیت در تلاش است تا استراتژی خود را بیشتر مخفی کند.

ترامپ از سال 2016 که برای اولین بار به ریاست جمهوری آمریکا رسید، یکی از چهره‌های برجسته حزب جمهوری خواه است که در انتخابات سال 2020 از رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد.

آمریکایی‌ها روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 اغاز خواهد کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ترامپ: بایدن تهدیدی برای بقا و موجودیت کشور ماست 2