چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. صحت ندارد و جعلی است عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. صحت ندارد و جعلی است پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر سینما تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از...

وب‌گاه عصر ایران

پس از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی بازیگر سینما تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید پیامی برای طرفداران دخترش و همچنین ناراحتی اش از ماجراهای پیش آمده را بیان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با انتشار گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر تصمیم واشنگتن در راستای تحریم گردان «نتزاه یهودا» ارتش اسرائیل، مقامات اسرائیلی گفته‌اند با اعمال تحریم علیه هر واحد نظامی این رژیم مقابله خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از حمید علیدوستی، مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه علیدوستی حاضر شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ترانه علیدوستی فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال است. مادر ترانه علیدوستی در یک ویدیو، از ابتلای فرزندش به بیماری ناشناخته صحبت کرده و از مردم خواسته است برای وی دعا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترانه علیدوستی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ترانه علیدوستی به موقع متوجه وجود این سندروم شده و درمان‌ها و مراقبت‌های لازم را از ماه‌ها قبل در سکوت انجام داده و پس از پی گرفتن چندین روش درمانی و دارویی، در نهایت توانسته این سندروم را کنترل کند. ترانه علیدوستی در حال حاضر شرایط خوبی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترانه علیدوستی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.

وب‌گاه عصر ایران

در 2 روز اخیر جامعه هنری و دوستاران سینما برایشان این پرسش مطرح شده است که آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی چیست و او در چه مرحله‌ای از درمان قرار دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

او در سال 95 پیش در صفحه توئیترش از ابتلایش به بیماری «کلاستروفوبیا» خبر داد و گفته بود به خاطر این بیماری به ندرت می‌تواند سوار مترو یا اتوبوس شود. تنگناهراسی یا کلاستروفوبیا به ترس از گیر کردن در یک مکان تنگ و راه گریز نداشتن در محیط‌های بسته گفته می‌شود. مادر ترانه علیدوستی در ارتباط زنده با مخاطبانش در اینستاگرام از ابتلای این هنرمند سرشناس ایرانی به یک «بیماری ناشناخته» خبر داد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی در روز گذشته مهدی کوشکی یک استوری جنجالی منتشر کرد. بعد از انتشار خبر بیماری ترانه علیدوستی در روز گذشته مهدی کوشکی یک استوری جنجالی منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روزهای اخیر خبرهایی حاکی از بیماری ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان شنیده شده که طرفدارانش را نگران کرده است جزئیات این خبر را از زبان مادرش میخوانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی از ترانه علیدوستی پس از انتشار خبر بیماری این هنرمند پربازدید شده است. عکس جدیدی از ترانه علیدوستی پس از انتشار خبر بیماری این هنرمند پربازدید شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ امروز اخبار مبنی بر بیماری ناشناس ترانه علیدوستی و بستری شدن او در بیمارستان کسری به شدت سر و صدا به پا کرده بود، مادر ترانه علیدوستی نیز در واکنش به این خبر اعلام کرد که که حال این بازیگر خوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور فرزندان خانوار بالای 18 سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ متقاضیان دریافت یارانه بخوانند! حضور فرزندان خانوار بالای 18 سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی...