چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: «خسارت این حادثه در حد دودگرفتگی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.»

وب‌گاه فرارو

معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال‌شرق اعلام کرد: «مطابق با آخرین اطلاعات در همه مناطق میزان فرونشست افزایش یافته که بحرانی‌ترین مناطق در محدوده شهر مشهد، دشت مشهد چناران در شمال باختری و منطقه جنوب خاوری یعنی دشت نریمانی از تنگل‌شور تا دشت سرخس است.»

وب‌گاه فرارو

انسیه خزعلی درباره اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.»

وب‌گاه فرارو

براساس اعلام مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار است بلدیه تهران پس از 50 سال در محدوده میدان امام خمینی (ره) بازآفرینی شود.

وب‌گاه فرارو

احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشک‌سالی، در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در تهران توضیح داد: میانگین بارش‌ها در فروردین ماه، نرمال و حتی بیشتر از حد نرمال بود و با ادامه بارندگی در این هفته در استان تهران، سمنان و مناطق مرکزی تا جنوبی کشور بارندگی خوبی در پیش است؛ ولی این بارندگی‌ها کمبود آب در این استان‌ها را با توجه به فرصت اندک باقی مانده، جبران نخواهد کرد چراکه در برخی...

وب‌گاه فرارو

وزیر نیرو گفت: «براساس اعلام کمیسیون بین‌المللی سدهای بزرگ، ایران جزء کشورهای برتر جهان در حوزه سدسازی است.»

وب‌گاه فرارو

تقریباً 7 ماه از تغییر مقررات انتشار آگهی املاک در سکو‌های اینترنتی و توافق اولیه وزارت راه‌وشهرسازی و پلتفرم‌ها می‌گذرد و حالا آن‌گونه که مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید، سکو‌های میزبان آگهی‌های مسکن، فقط یک هفته برای اجرای مقررات جدید فرصت دارند و در غیراین صورت بخش املاک آن‌ها با مجوز کمیته ذیل شورای امنیت ملی مسدود خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

طی روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. متن این پیامک این بود که: «با توجه به مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان فراهم‌سازی مخزن ذخیره آب با گنجایش حداقل 75 لیتر برای هر نفر الزامی است. لطفاً اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورید.»

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 18 نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از جمله فروش سؤالات یا ابزار پیشرفته تقلب از داوطلبین کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل سابق مطالعات اجتماعی وزارت تعاون با بیان اینکه اوضاع سوءتغذیه در کشور بحرانی شده، عنوان کرد: 57درصد ایرانی‌ها سوءتغذیه دارند و کالری مورد نیاز یعنی 2100 کیلوکالری را دریافت نمی‌کنند.

وب‌گاه فرارو

محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر تالاب‌های سازمان محیط زیست گفت: «اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در سال گذشته از مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان بابت عدم تخصیص حقابه گاوخونی به میزانی که براساس قانون تالاب‌ها توسط سازمان محیط زیست تعیین شده است، شکایت کرد که این مسئله منجر به صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان شد.»

وب‌گاه فرارو

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1403-1404 برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود 28 فروردین آغاز شود، اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر ابراهیم رئیسی که او را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، از سوی رسانه‌های پاکستانی به عنوان بانوی اول ایران معرفی شد. فرارو: همسر ابراهیم رئیسی که او را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند، از سوی رسانه‌های پاکستانی به عنوان بانوی اول ایران معرفی شد. جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای...

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: «محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهد که چیزی حدود 49 درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.»

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان اینکه حدود 359 دشت کشور دچار فرونشست است، گفت: 28درصد چاه‌های کشاورزی معادل 117هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست بیش از 10 سانتی‌متر حفر شده است.