پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

وب‌گاه فرارو

رقابت برای کسب صندلی‌های سال 1403 دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که 63 درصد آن‌ها زن و 37 درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم نیز 660 هزار و 393 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 66 درصد زن و 34 درصد مرد هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی منصور همسر ترانه علیدوستی است که صحبت های بسیاری درباره شغل وی در فضای مجازی منتشر شده است اما جالب است بدانید همسر وی دستی در بازیگری هم دارد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه‌های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وب‌گاه فرارو

این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است.

وب‌گاه فرارو

بعد از عملیات وعده‌صادق ما باید بیشتر در حوزه اقتصاد متمرکز شویم. اسرائیل تمرکز بیشتری می‌کند تا در این حوزه به ما ضربه بزند.

وب‌گاه فرارو

ربیعی با بیان این اعتقاد که بسیار تاکید کرده ایم که تغییر سبک زندگی که در خیابان می‌بینید، توطئه نیست، بلکه تغییر ارزش‌ها است، تصریح کرد: اینگلهارت هم مطالعه کرده و می‌گوید کل جوامع این تغییرات را دارند. در هر جامعه‌ای به شکلی است. تعطیلی جمعه و شنبه توطئه نیست بعد هم فضای مجازی را محل این توطئه تصور می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در یکی از این جعل‌های فتوشاپی، سر ترانه علیدوستی را به جای الناز شاکردوست گذاشتند و سر حمید علیدوستی پدر ترانه را به جای مهران مدیری. جالب این‌که آنقدر این جعل ناشیانه بود که حتی موهای مهران مدیری را بر صورت پدر ترانه علیدوستی گذاشته بودند یا به این فکر نمی کردند او لباس زمستانی به تن دارد که با هوای بهاری اکنون همخوانی ندارد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

وب‌گاه فرارو

بشر در طول تاریخ از رنگ‌ها در زمینه‌های متفاوتی بهره برده است که از مهمترین موارد استفاده آن، بهره گیری در زمینه درمانی است. در فرهنگ دیرین کشورهایی، چون مصر و چین کروموتراپی یا رنگ درمانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

وب‌گاه فرارو

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اشاره به آغاز عزیمت زائران حج عمره به سرزمین وحی پس از وقفه 9 ساله گفت: «14 قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.»

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

وب‌گاه فرارو

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، امروز اظهار کرد: «با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.»

وب‌گاه فرارو

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: «از ظهر امروز (5 اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط، به‌ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض پیدا و پنهان استعمال قلیان اکسیژن پی ببرد؟!