سه‌شنبه 1 خرداد 1403

تراکتوری ها به دنبال شکار قو در انزلی / جدال برزیل ایران با ذوبی‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تراکتوری ها به دنبال شکار قو در انزلی / جدال برزیل ایران با ذوبی‌ها

مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام 2 دیدار روز دوشنبه به پایان می‌رسد.

پرونده مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال با انجام 2 دیدار روز دوشنبه بسته می‌شود و تیم ملوان به مصاف تیم تراکتور می‌رود و تیم صنعت نفت آبادان هم میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است.

ملوان - تراکتور / روز دوشنبه ساعت 15 

تیم فوتبال ملوان هفته گذشته به برد پر گل برابر تیم مس رفسنجان در خارج از خانه دست یافت و با 22 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

قو‌های سپید انزلی می‌خواهند با حمایت هواداران خود 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا جای تراکتور حریف خود را در رتبه سوم بگیرند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

ملوانی‌ها 12 سال است که نتوانستند تیم تراکتور را شکست بدهند و در حسرت برد برابر این تیم تبریزی هستند. آخرین برد انزلی چی‌ها به 29 بهمن ماه 1389 برمی گردد که آن‌ها در جریان بازی برگشت لیگ دهم با دبل محمد نزهتی توانستند تیم تحت هدایت فراز کمالوند را شکست بدهند و بعد از آن تا به امروز رنگ برد را برابر تیم تراکتور ندیده اند.

به حر حال باید دید تیم ملوان در نوزدهمین تقابل خود با تراکتور موفق به شکستن این طلسم طولانی می‌شود یا همچنان حسرت غلبه بر سرخپوشان تبریزی هم چنان بر دل این تیم باقی خواهد ماند.

در آن طرف، تیم تراکتور هفته گذشته با نتیجه 2 بر صفر برابر پیکان به برتری دست یافت و با 24 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

خمز سرمربی تراکتور از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز و داوری در لیگ ایران ناراحت است و بعد از بازی با تیم پیکان اعلام کرد که خسته شده و شاید به اسپانیا برگردد، اما زنوزی مالک باشگاه اعلام کرد که با خمز رفاقت دارد و از این مربی حمایت می‌کند.

سرخپوشان تبریزی می‌خواهندتیم ملوان را در انزلی شکست بدهند و دست پر به تبریز بازگردند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور انزلی دارند.

صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان / روز دوشنبه ساعت 15

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 11 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم آبادانی به 3 امتیاز بازی خانگی برابر تیم ذوب آهن نیاز مبرم دارد تا از منطقه خطر دور شود.

در آن طرف، تیم ذوب آهن هفته گذشته برابر تیم فولاد در اصفهان متوقف شد و با 21 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم اصفهانی می‌خواهد تیم صنعت نفت را در آبادان متوقف کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور آبادانی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال